ارائه خدماتی چون کاشت حلزون ، پرداخت هزینه درمان ، پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و اختصاص سمعک به مددجویان از جمله خدمات ارائه شده بهزیستی به ناشنوایان است.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان همزمان با هفته گرامیداشت ناشنوایان (2 تا 8 مهر ) در دیدار با اعضای هیئت مدیره و ناشنوایان این کانون گفت : بهزیستی علاوه بر اعتبارات سالانه با واگذاری فعالیت ها و تکیه بر مشارکت های مردمی گام های موثری در زمینه ارائه خدمات به مددجویان برداشته است.

محمد محمدی با اشاره به بهره مندی معلولین از خدمات جامعه بصورت برابر اظهار داشت : امکانات و فرصت های موجود در جامعه باید بصورت برابر در اختیار همه معلولین قرار گیرد و معلولین بعنوان شهروندان جامعه علاوه برتردد آسان در شهر باید از شرایط برابر با افراد سالم نیز برخوردار باشند.

وی ایجاد اشتغال و توانمند سازی معلولین را از اهداف عالی بهزیستی برشمرد و با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اظهار داشت:  کارفرمایانی که از مددجویان و جامعه هدف بهزیستی جهت تکمیل کادر خود استفاده نمایند که می توانند از ابزارهای تشویقی بهزیستی استفاده کنند.

محمدی از ارائه وام های کم بهره در صورت داشتن برنامه اشتغال زائی مددجویان خبر داد و گفت : 150تا 210 میلیون ریال به مددجویان جهت ایجاد اشتغال وام تعلق می گیرد.

وی پرداخت کمک های بلاعوض مالی و حق بیمه مددجویان را تا سقف 5 سال از خدماتی معرفی نمود که به کارفرمایان تعلق می گیرد تا از مددجویان بهزیستی جهت تکمیل چرخه اشتغال فعالیت خود استفاده کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خاطر نشان ساخت: ارائه خدماتی چون کاشت حلزون ، پرداخت هزینه درمان ، پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و اختصاص سمعک به مددجویان از جمله خدمات ارائه شده بهزیستی به ناشنوایان است.

ارسال نظرات