خبرهای داغ:
يادواره شهدای حوزه ای بسيج خواهران حضرت خديجه شهرستان پاوه در سالن ارشاد اسلامی اين شهر برگزارگردید.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۱۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در اين مراسم در سخنانی اظهار داشت: اكنون در هفته دفاع مقدس در تقارن با سالروز شهادت امام حسين(ع) از نظر محتوايی بسيار نزديك هستند چرا كه اگر دوران دفاع مقدس را با دوران قيام امام حسين(ع) مقايسه كنيم بسيار نزديك هستند.

 

سرهنگ بهشتی راد با بيان اينكه در دوران عاشورا مهاجرت به مدينه را داشته ايم افزود: در دوران دفاع مقدس نيز مهاجرت های از اقصی نقاط كشور به سمت مرزهای غربی كشور وجود داشت و مادرانی نيز فرزندان خود را برای دفاع از اسلام به سمت جبهه ها گسيل می دادند.

 

وی گفت: در شهرستان پاوه نيز مادرانی چنين وجود دارند كه فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و مملكت به جبه ها می فرستادند كه الگوی مادران اين شهرستان نيز برگرفته از الگوی حضرت زينب مي باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه ادامه داد: در دوران دفاع مقدس در شهرستان پاوه گروههاي مختلف ضد انقلاب حضور داشتند و در مرداد 1358 با حضور حزب منحله دمكرات، برادران بومي و غير بومي در كنار هم در اين شهرستان در مقابل انها به شهادت رسيدند.

 

وی گفت: در زمانی كه انقلاب ما نوپا بود دوران دفاع مقدس، يكی از عرصه های مهم ظهور ملت ما در صحنه انقلاب و تماميت كشور ايران اسلامي است ، عرصه ای كه جانانه دفاع كردند و در پيشبرد اهداف انقلاب زحمت كشيدند تا، امروز به اين مرحله رسيده ايم كه در سطح منطقه و جهان تاثير گزار هستيم.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: اگر اشاره ای به اوايل انقلاب داشته باشيم، ايران آن زمان در ابتدا نوپا و به هم ريخته بود و ارتش هم در اضمحلال قرار داشت، اما تمامی محاسبات دشمن زمانی به هم ريخت كه ملت عزيز ما در عرصه دفاع ظاهر شدند و به عنوان بسيج دفاع كردند.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان به انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: از همان اوايل انقلاب، دشمنان با غائله های مختلف سعی در فروپاشی انقلاب اسلامی را داشتند اما با حضور مردم و رهبری حكيمانه و آگاه، تمامی اين غائله ها از همان اوايل تا به امروز خنثی شده اند.

 

سرهنگ بهشتی راد تصريح كرد: دشمنان هم با مطالعه اين دو ركن حضور مردم و رهبری حكيمانه را شناخته است اما آنها بيكار ننشته و از راههای فرهنگی فروپاشی بنيان خانواده ها را نشانه گرفته اند.

 

وی با اشاره به ظهور پديده داعش در اين چند سال اخير خاطر نشان كرد: اكنون دشمن اذعان كرده است كه ما داعش را به وجود آورده ايم و با تصميمات خود چه سرنوشتی را برای منطقه در اين سالها رقم زدند.

 

وی با بيان اينكه پس از داعش، نقشه آنها تجزيه در عراق مي باشد گفت: دشمن اهداف خاص خود را در تجزيه اين كشور دارد تا بلكه بتوانند، يهودي سازي ديگري را در اقليم انجام دهند اما ملت ايران با بصيرت، اين ماجراها را دنبال می كنند.

 

وی ادامه داد: ما بايد از حاميان اصلی در برگزاری همه پرسی، عمق توطئه دشمن را بخوانيم چرا كه برای تفرقه و تجزيه قوميت اقدام می كنند و هدف اصلی آنها هم قطعا ايران و شكاف در اين كشور است.

 

ارسال نظرات