خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع):
همایش بصیرتی با موضوع دشمن شناسی و استکبار ستیزی با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن ، مسئولین و بسیجیان در محل کانون شهید رجائی راز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همایش بصیرتی با موضوع دشمن شناسی و استکبار ستیزی با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن ، مسئولین و بسیجیان در محل کانون شهید رجائی راز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: اگر نبود نهضت و قیام امام حسین(ع) امروز قطعاً خبری از اسلام و دین نبود چرا که امام حسین(ع)با قیامش دین اسلام را نجات داد و قرآن را احیاء کرد.

زحمت کش در ادامه هشت سال دفاع مقدس را مدیون 3 عامل مهم دانست و گفت: عامل اول خدا محوری حاکم بر جبهه ها بود و ما این را در تک تک رزمندگان اسلام می دیدیم و دومین عامل استقامت و ایستادگی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود  و امروز هم این ایستادگی ادامه دارد آن هم  مقابله با دشمن از طریق اقتصاد مقاومتی  و بهره گیری از توانمندی داخلی است.

وی سومین عامل را ولایت پذیری و لایت مداری معرفی کرد و افزود: اگر وصیت شهدا را مطالعه کنید شما شهیدی را نمی بینید که در وصیت خودش پیرامون ولایت صحبت نکرده باشد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: مسئولین ما نباید یک قدم جلوتر و یا عقب تر از ولایت حرکت کنند بلکه باید مطیع رهبری باشند و روحیه اخلاص و جهاد گری را  سرلوحه کار خود قرار دهند تا کشور در راه پیشرفت خود به سرعت حرکت کند.

وی در ادامه  بیان داشت: امروز انقلاب ما در پیچ های خطرناکی قرار گرفته و باید با هوشیاری کامل ، وحدت و همدلی خودمان را حفظ کنیم تا جلوی فتنه های دشمن رابگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها