خبرهای داغ:
عاشقان ولایت ناحیه لنجان

هفته امر به معروف ونهی از منکر/حق را وقتی همه قبول کنند تبدیل به معروف می شود

حجة الاسلام باقریان امام جمعه زرین شهر در روضه عاشقان ولایت ناحیه لنجان گفت : حق به معنی خواسته و طلب است واین حق وقتی که همه آن را قبول کنند تبدیل به معروف می شود پس ما باید تلاشمان را انجام بدهیم که حقها به معروف تبدیل شوند واین به باطل و منکر تبدیل نشود.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۴۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، حجة الاسلام باقریان امام جمعه زرین شهر در روضه عاشقان ولایت ناحیه لنجان گفت : حق به معنی خواسته و طلب است واین حق وقتی که همه آن را قبول کنند تبدیل به معروف می شود ولی این حق را اگر تمام دادگاه های عالم هم رد کنند از بین نمی رود و نزد خداوند محفوظ است  ولی ما باید تلاشمان را انجام بدهیم که حقها به معروف تبدیل شوند واین حق به باطل و منکر تبدیل نشود.

ایشان ادامه دادند:وقتی حقی شناخته شود عمده مردم دنیا به معروف کردن مشکلی ندارند ولی دشمنان اسلام به هر طریق و شگردی نمی گذارند که حق شناخته شود.

امام جمعه زرین شهر افزودند: مانند شهید حججی چون خداوند اراده کرد که شناخته شود وعمل او که حق بود معروف شد و عمل آنان که اورا به شهادت رساندند باطل بود برای مردم دنیا منکر شد پس همه دنیا برای معرفی کرن این معروف و منکر مشکلی ندارند و این معروف تمام عالم را گرفت و زبان زد همه مردم شد .

باقریان گفتند: در مبارزه بصیرت الهی هم مهم است و آنجایی که بصیرت الهی هست جانها باهم هستند ولی در مبارزه باطل حتی اگر همه به میدان هم بیانند باز جانهایشان با هم نیست که تشخیص دادن سخت است ولی بادقت وبصیرت الهی امکان پذیر است .

حاج آقا باقریان در پایان در جواب اینکه ما چه کار باید بکنیم تا امر به معروف ونهی از منکر این واجب الهی کنار گذاشته نشود گفت: ماباید امر به معروف و نهی از منکر را پررنگ کنیم ولی با راههای خودش وارد شویم تا جواب بدهد و معروف در چشم مردم و دنیا تبدیل به منکر نشود که در این صورت کار سخت می شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار