خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

دفاع مقدس یکی از شکوفاترین دوران تاریخ ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا گفت: دفاع مقدس یکی از شکوفاترین دوران تاریخ ایران است و از دوران پرافتخار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۵۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مرزهای آبی و خاکی کشورمان در طول تاریخ بارها و بارها مورد تجاوز بیگانگان قرار گرفته و در هر کدام از این جنگ ها قسمتی از جغرافیای این سرزمین به یغما رفته است افزود: دفاع مقدس اگرچه فقط دفاع از آب و خاک نبود بلکه نبرد ارزشها نیز بود با این حال حتی یک وجب از خاک ما مورد تصرف دشمن قرار نگرفت.
وی ادامه داد: با نگاه دیگر به آثار و برکات جنگ می توان شکوفایی ظرفیت های مذهبی و فکری و مدیریتی در بین جوانانی که در دوران حکومت ظالمانه پهلوی هیچ جایگاهی در این نظام نداشتند اما این جنگ تحمیلی بود که نشان داد نیروی انسانی مومن و انقلابی می تواند یک جنگ تمام عیار را مدیریت کرده و آنها را ذلیلانه شکست دهد.
رحیمی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح ما به قدری قدرتمند شده اند که دشمن به لحاظ نظامی حتی فکر تجاوز را به خودش نمی دهد گفت: هرگونه تجاوز به خاک جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای را به دنبال خواهد داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با بیان اینکه امروز دشمن جبهه نبرد با جمهوری اسلامی را از جنگ سخت به جنگ فرهنگی و اقتصادی و سیاسی کشانده است خاطر نشان کرد: مسئولان دولتی و آحاد مردم باید نسبت به ترفندهای دشمن عکس العمل مناسب نشان دهند و حتی به صورت آفندی وارد این کارزار شوند.
2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها