کارشناس مسائل سیاسی گفت: استقلال کردستان عراق، بذر فتنه جدیدی است که استکبار برای به اغتشاش کشاندن امنیت کشورمان دارد می‌کارد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۶۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی معدنی در همایش گرامی‌داشت دفاع مقدس اتاق اصناف نیشابور در مسجد امیر‌المومنین (ع) شهید شیرزاد این شهر، اظهار داشت: متاسفانه بنا به تصاویر موجود کرد‌های بارزانی بر پرچم رژیم صهیونیستی سجده کرده و این رژیم از دولت اقلیم کردستان عراق برای استقلال حمایت می‌کند، چون می‌خواهد فتنه جدیدی در منطقه راه‌اندازی کند.

وی افزود: دشمنان به این دلیل که می‌بینند هر روز مقاومت ما افزون و پخته‌تر شده است ما را محدودتر کرده و بر تهدید‌های‌شان اضافه می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: استکبار جهانی در مقطع دفاع مقدس هزینه کرد که امکانات کمی داشتیم پنجه در پنجه جمهوری اسلامی انداخت و پوزه‌اش به خاک مالیده شد.

معدنی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی مقاومت کردیم و با وجود خواست آن‌ها مبنی بر شکست ما، بر اهداف شیطانی آن‌ها، پیروز شدیم.

وی یاد‌آور شد: دشمنان اراده منجر به پیروزی ایرانیان در دفاع مقدس را دیدند همین اراده در سوریه و عراق به پیروزی رسیده است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بر اساس آمار منتشره از سوی کشور‌های غربی، ایران پنجمین قدرت هواپیما‌های پهبادی جهان است، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در شاهراه پیشرفت و ترقی قرار گرفته است.

معدنی خاطر‌نشان کرد: مدافعان حریم جمهوری اسلامی با همت جانانه خود، امنیت پایدار ایجاد کردند تا در سایه این امنیت، دولت‌ها بتوانند کار و فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه هر چه بکاریم همان درو می‌کنیم، اگر بذر عزت بکاریم، عزت درو می‌کنیم، تصریح کرد: دشمنان حیات خود را در ممات ما می‌بینند، ما باید تلاش کنیم و حسینی حرکت کنیم، اینکه بگوییم نمی‌توانیم و دست گدایی دراز کنیم درست نیست.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: وقتی می‌گوییم الله‌اکبر باید بفهمیم که همه مقدرات توسط خداوند متعال انجام می‌شود نه اینکه این ذکر را بگوییم و بعد بر درگاه ترامپ و استکبار جهانی سجده کنیم.

معدنی با گرامی‌داشت یاد شهیدان مدافع حرم به برگشت پیکر مثله شده شهید حججی به وطن به عنوان یک حجت الهی اشاره و تاکید کرد: شهید حججی الگویی برای جوانانی است که می‌خواهند بصیرت عاشورایی داشته باشند و از، ولی فقیه زمان تبعیت کنند و حاکمیت یزیدان زمان را قبول نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها