رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی:

۶ رشته تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته ۶ رشته تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۹۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،صدیف احدپور در جلسه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه‌ محقق اردبیلی اظهار داشت:  طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته 6 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی می‌شود که از جمله این رشته‌ها می‌توان به ریاضیات مالی، ریاضی فیزیک و شیمی، دارویی، محیط زیست و نانوشیمی اشاره کرد.

وی افزود: تاسیس رشته نانوشیمی در مقطع دکتری، رشته‌های محیط زیست و نانوشیمی در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضیات مالی، ریاضی فیزیک و شیمی دارویی در مقطع کارشناسی در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است که به طور حتم با استقبال قابل توجهی روبه‌رو خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مهم‌ترین هدف ما توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه است که در این زمینه با بهره‌گیری از 71 عضو هیئت علمی و 34 آزمایشگاه در رشته‌های مختلف به طور حتم می‌توانیم به بسیاری از اهداف خود در این زمینه دست یابیم و خروجی‌های موفقی را شاهد باشیم.

احدپور بیان کرد: موضوعی که دانشگاه‌ها هم‌اکنون به دنبال آن هستند علاوه بر تربیت نیروی کار کیفیت‌بخشی به بخش آموزش است که نیازمند ارائه راهکارهای اساسی است تا از این طریق بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده و این معضل بزرگ را در استان به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم برطرف کردن مشکلات مالی نیز در دانشگاه با همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان مورد توجه واقع شود تا بتوانیم کم و کاستی‌ها را در این زمینه به حداقل رسانده و شاهد ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان این دانشگاه برسیم و به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به رشد و توسعه علمی در کشور دست یابیم.

 

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات