کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یک مسلمان باید بصیرت داشته باشد، گفت: باید با بصیرت یزید زمان را شناخت.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۰۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الله نجفی در جمع دانش‌آموزان کوهرنگ در بیان مظلومیت امام حسین (علیه السلام) اظهار کرد: پسر رسول خدا به معنای واقعی در تحریم لشکر کفر قرار گرفت تا جای که  آب بر روی کاروان و خانواده امام حسین علیه السلام بسته شد و لشکر یزید از هیچ قساوتی در مقابل ایشان و کاروانش دریغ نکردند.

وی لقمه حرام را علت یاری نکردن دعوت کنندگان امام حسین(علیه السلام) و عدم تاثیر سخنان پسر رسول خدا در لشکر دانست و عنوان کرد: وفاداری یاران ابا عبدالله علیه السلام دل نبستن به دنیا و خوشی‌های زودگذر آن، حق طلبی، اعتقاد راسخ  به خدا و وعده‌های الهی بود.

نجفی با تاکید بر جمله کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا بیان داشت: نهضت عاشورا همیشه زنده و جاودان است و همیشه باید یزید زمان را شناخت و به موقع و همگام با ولی زمان حرکت کرد.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: ما نباید به خاطر تحریم‌ها از ارزش‌ها، عقاید و دستاورده‌های خود بگذریم همان‌گونه که امام حسین(علیه السلام) از جانش و خانواده اش برای احیای دین جدش رسول خدا(صل الله علیه و آله و سلم) با هر چه تحریم بود گذشت.

وی ظلم و ستم به مسلمانان در سکوت مجامع بین المللی جهان مانند یمن و میانمار را نوعی سقوط اخلاقی و انسانی مجامع بین المللی دانست و افزود: دشمنان اسلام، مسلمانان را به فجیحترین حالت قتل عام می‌کنند  اما مجامع بین المللی و حقوق بشر در مقابل این حرکت‌ها سکوت می‌کنند.

ارسال نظرات