یادواره شهید اسماعیل داعی زنجانی و 88 شهید سرافراز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در منطقه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۰۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از برگزاری مراسم یادواره شهید اسماعیل داعی زنجانی و 88 شهید سرافراز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با حضور سرهنگ طهماسبی فرمانده سپاه استان به همراه فرمانده بسیج ادارات و رییس اتحادیه جایگاهداران استان در منطقه زنجان خبر داد و گفت: یادواره های شهدا از جمله برنامه های فرهنگی است که می تواند در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمنان نقش بسیار زیادی داشته باشد.

محمد علیاری با اشاره به مزیت های برگزاری یادواره شهدا افزود: تجدید خاطره برای رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای کسانی که جنگ را لمس نکردند و ایجاد فضای دلگرم کننده برای افراد متدین که پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند از جمله آثار برگزاری یادواره شهداست .

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حال حاضر در چند جبهه مختلف در حال مقابله با دشمنان است، اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا می تواند برای رزمندگان ایرانی جبهه مقاومت دلگرم کننده باشد. و همچنین این یادواره ها می تواند موجب ناامیدی دشمنان شود چرا که آنها می فهمند که جمهوری اسلامی در مسیر اصلی مرز در حال حرکت است.

مسئول روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به نحوه اجرای یادواره شهید داعی زنجانی تصریح کرد: این مراسم با حضور نمایندگان سپاه شهرستان، جایگاهداران و بازنشستگان نفت و همچنین کارکنان منطقه برگزار شد.

گفتنی است،  در این مراسم برنامه هایی از قبیل مداحی, شعرخوانی, خاطره گویی, سخنرانی اجرا و نهایت با تقدیر از خانواده شهید و ادای احترام به این شهید بزرگوار خاتمه یافت.

ارسال نظرات