مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس اطاعت بی چون چرا از ولایت بود

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت : هفته دفاع مقدس یعنی بازخوانی و مرور خاطرات تلخ و شیرین دفاع ملتی که خواهان زندگی آبرومندانه بود.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۲۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ منوچهر ذوالفقاری، در گفتگو با خبرنگار بسیج، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، گفت : هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش‌های نابی همچون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، وطن دوستی، رازو نیازهای خاضعانه در دل سنگرها، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش و با این سرمایه به مملکت خدمت نمودن.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری افزود: هفته دفاع مقدس یعنی بازخوانی و مرور خاطرات تلخ و شیرین دفاع ملتی که خواهان زندگی آبرومندانه بوده و از سوی دشمنان قسم خورده‌اش مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته بود.

این مقام مسئول با اشاره به نقش ولایتمداری و ولایت پذیری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس اطاعت بی چون چرا از ولایت بود. رزمندگان ما در لبیک به ندای امام و مقتدای خویش برای دفاع از تمامیت ارضی و ارزش های دینی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.

ذوالفقاری  ادامه داد: دفاع مقدس یعنی در برابر هیچ قدرت و ابرقدرتی که به خاک پاک کشورت حمله کرده باشد؛ نباید هراس به دل راه داد و جز در برابر ذات اقدس الهی در مقابل هیچ زورگویی که حتی به مجهزترین سلاح‌ها مسلح است، خم به ابرو نیاورد.

وی، تصریح کرد: دفاع مقدس یعنی با درایت و دوراندیشی و همدلی؛ تهدیدهای فراروی کشورت را به فرصت تبدیل کنی و از اینکه شما هم در این میانه سهم داشته‌اید خوشحال و مسرور باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار