فرمانده سپاه غدیر تبریز در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه شهید پورعلی حوزه قاسم(ع) تبربز گفت: خلق و خوی شهدا مظهر و نشانه روشن برای تقلید در عرصه های مردانگی و شهادت طلبی است چراکه شهدا نیز با الگوبرداری از مکتب اباعبداله الحسین(ع) راه سعادت درنوریدند.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم الحرام افزود: شور و شوق حسینی در دل های بیدار همچون چراغ هدایتی است که شهدا در دوران دفاع مقدس با پیمودن مسیری روشنی که بدین طریق تلالو یافته بود خوشبختی دنیوی و اخروی را در این مقام پیدا کردند.

وی با اشاره به بیان پیامبر(ص) افزود: شرم و حیای شهدا اسوه حسنه ای است که مصداق آن جز در سیره این شهدا نمی توان یافت، مصداقی که  امروزه شاهد تحریف آن ها از سوی بیگانگان از دین و استکبار جهانی هستیم.

فرمانده سپاه غدیر تبریز در این نشست نقش شیطان در فتنه های جاری در منطقه را خاطر نشان و اظهار کرد: آمریکا و استکبار با مشاهده شکست خود دنبال پیاده کردن برنامه های جایگزین است که نمونه موضوع جدایی کردستان عراق است که به فضل الطاف و عنایات الهی و رهنمود مقام معظم رهبری دچار شکست خواهند بود.

ارسال نظرات