مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بن، گفت: در قاموس ملتی که ندای هیهات منالذله مولا و رهبر آن در دنیا طنین انداز شده، تسلیم واژه ای بی معناست.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۵۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع دانش آموزان مقطع متوسطه آموزشگاه دخترانه فدک شهر بن، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، گفت: علت جمعبندی دشمن در جهت تعامل با انقلاب اسلامی، رشادت ها و جانفشانی های شهدای عزیز ایران اسلامی در میدان دفاع مقدس بوده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بیان کرد: در قاموس ملتی که ندای هیهات منالذله مولا و رهبر آن از سال 61 هجری قمری تا قیام قیامت در دنیا طنین انداز شده، ذلت و تسلیم واژه ای بی معناست.

وی، با تاکید بر رعایت موازین شرعی و اصول انقلابی به همه جوانان ایران اسلامی، بخصوص دانش آموزان عزیز توصیه کرد؛ با روحیه انقلابی به شناخت انقلاب و اصول آن از مسیر اصلی آن که همان راه روشن امام خمینی (ره) و بیانات و سیره امام خامنه ای عزیز است، بپردازند .

رازی پور در پایان از همه دختران ایران اسلامی و بخصوص دانش آموزان آن آموزشگاه، تداوم راه زینبی و حجاب فاطمی را خواستار شد.

ارسال نظرات