خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

انقلاب ما امتداد عاشوراست

فرمانده سپاه استان قزوین در یادواره شهدای کارگری شهر الوند گفت: افرادی در برابر امام حسین(ع) ایستادند که پیامبر اسلام را از نزدیک دیده بودند و به حق احل بیت هم آشنا بودند ولی به دنبال خواسته دنیوی خود حرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۰۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج یادواره شهدای کارگری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در تالار شهر الوند برگزار شد .
سردار شاهرخی دراین مراسم اظهار داشت : رزمندگان اسلام به تاسی از امام حسین (ع) و شهدای کربلا برای حفظ اسلام جان خود را تقدیم انقلاب کردند و امروز ما برای زنده نگه داشتن یاد آنها این مراسم را تدارک دیدیم .
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین افزود :رزمندگان ما به عشق امام حسین (ع) و با ذکر نام امام حسین (ع) در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و آرزوی شهدا شهادت بود، آرزویشان حرکت در راه امام حسین (ع) بود .
فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین افزود: خدا را شاکریم که ملت ایران تمام وجودشان آغشته از محبت به امام حسین (ع) است، با اسم امام حسین (ع) حزن و اندوه تمام وجودمان را فرا می گیرد، ما همه دلداده حسین(ع) هستیم .
وی گفت : امام رحمه الله فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است انقلاب نیز برای اعتلا اسلام ایجاد شد آنچه آسان می کند بر پدر و مادر بر فرزند و همسر از دست دادن عزیزش را این است که میداند در مسیری حرکت کرده که امام حسین (ع) ترسیم کرده اند، انقلاب ما امتداد عاشوراست امتداد انقلاب پیامبر گرامی اسلام است .

انقلاب ما امتداد عاشوراست
سردار شاهرخی افزود : جامعه اسلامی چرا در سال 61 هجری به این سرنوشت دچار شد؟ آنها که شاهد سفارشات آقا رسول الله (ص) بودند و افرادی هم که مستقیما شنیده بودند حضور داشتند، تعداد قابل توجهی که شیوخ مطرح بودند، پیامبر را درک کرده بودند و مردم آن ها را مورد تکریم قرار می دادند در آن کارزار حضور داشتند.
وی ادامه داد: شنیده بودند که پیامبر چقدر تکریم می کند نوه هایش را! چه قدر سفارش اهل بیت را کرد و سفارش کرد که دو چیز گران بها را در نزد شما به امانت می گزارم قرآن و اهل بیتم را .
شاهرخی بیان کرد: سپاهی که در مقابل امام ایستاده بودند همه نام مسلمانی را به دوش می کشیدند، تعداد قابل توجهی اهل کوفه بودند و امام را به خوبی میشناختند.
ایشان اضافه کرد: درصد قابل توجهی سربازان امام علی (ع) بودند و در جنگ هایی فرمانبر امام علی (ع) بودند! چرا اینها این جنایت بزرگ را مرتکب شده اند؟ یکی از مباحثی که در عزاداری ها باید به آن توجه داشت این عبرت ها است .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خاتمه یادآور شد: همان عواملی که با ابزار آن زمان باعث انحراف مردم شد در این زمان با ابزار مدرن تر مردم ما را منحرف می کنند.
وی اضافه کرد: سه عامل باعث گمراهی مردم شد؛ یکی تبلیغ بود برای این که جایگاه اهل بیت متزلزل بشود، دومین عامل تطمیع بود! تعدادی اندکی ماندند و در مقابل تطمیع بزرگانی که تصور نمی شد رفتند و در مقابل طمعشان شکست خوردند و عامل بعدی وابستگی به دنیا است!
گاهی برای حفظ دنیا همه کار را می توان انجام داد، کسانی هستند که دین لقلقه زبانشان است، زمانی که تطمیع و تبلیغ و دنیا طلبی هدف شد تمام هم و غم داشتن دنیا خواهد بود .
شایان ذکر است، در پایان مراسم از خانواده شهدا کارگری تقدرید و تجلیل شد.

انقلاب ما امتداد عاشوراست
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار