خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی سپاه گرگان؛
گلخانه سپاه گرگان به مساحت 300 متر مربع در حوزه مقاومت بسیج عاشورا راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۲۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛درراستای تحقق شعار سال و عملی کردن اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی گرگان گلخانه ای به مساحت 300 متر مربع در حوزه مقاومت بسیج عاشورا افتتاح و راه اندازی شد.

سروان پاسدار سلمان گرزین در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت: در راستای عملی کردن و تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال با راه اندازی این گلخانه به طور مستقیم 4 نفر و به طور غیر مستقیم برای 10 نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز باید در مقابل جنگ اقتصادی دشمن اقدامات اقتصادی انجام داد اذعان کرد : دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال این است که کشور ما  را ضعیف و ناتوان نشان دهد و برای این هدف خود از تمامی ابزار ها از جمله تحریم  نیز استفاده کرده است  که  در مقابله با این موضوع باید اقداماتی را انجام داد تا نقشه های دشمن را خنثی کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان در پایان خاطر نشان کرد :بسیج سازندگی ناحیه گرگان در راستای تحقق شعار سال اقداماتی همچون اردوهای جهادی ،اشتغال زایی ،برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی و اعطاء وام برای عرصه های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها