فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه شهید حججی راه امام حسین (ع) را ادامه داد، گفت: شهید حججی با دادن جان خود در راه امام حسین (ع) به همه انسان‌ها فهماند که راه حسین برای تمام مردم باز است.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری صبح امروز در یادواره شهدای روستای جوروندی با تسلیت ایام حزن و اندوه سرور شهیدان امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا تابلوی افتخار جامعه هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و مراسمات شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

عسگری با بیان اینکه هر آنچه داریم از برکت شهدا داریم، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش، آسایش و اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا و ایثارگری‌ها باشیم، گفت: مردم و مسئولین این شهرستان همواره با حضور گسترده در برنامه‌های مربوط به شهدا ثابت کرده‌اند که قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان هستند.

این مسئول با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، تصریح کرد: بیعت و معامله کردن با خداوند رمز مانایی شهدا است. هر فردی با خداوند معامله کند مانا و جاودان می‌شود.

وی جاودانگی و مانایی را از صفات شهدا برشمرد و گفت: شهدا با الگوگیری از فرهنگ جهاد عاشورا هشت سال دفاع مقدس را خلق کردند. ما همواره مدیون خون شهدا هستیم.


عسگری با اشاره به بازگشت شهید حججی به کشور، اعلام کرد: پیکر پاک شهید را افراد‌های انسان نما که توهین بارز به انسانیت است که به آن‌ها بگوئیم انسان با پست‌ترین روش شهید را به شهادت رساندند و سرش را از تنش جدا کردند.

فرمانده سپاه بیجار گفت: افرادی که داعیه اسلام دارند دست به اقدام حرامی زدند و به دلیل داشتن بغض اسلام باز هم به اقدام فجیع خود اکتفا نکردند و پیکر مطهر شهید را آتش زدند.

وی در ادامه داد: منطقه‌ای که شهید حججی به شهادت رسید به دست نیرو‌های مقاومت درآمد با تفحص هاهی انجام شده بقیه پیکر‌ها نیز پیدا شد از جمله سر مبارک شهید حججی.

عسگری تصریح کرد: شهید حججی در طول زندگی خود با امام حسین (ع) معامله کرد و توانست مانند اربابش بدون سر به وطن بازگردد.

وی با بیان اینکه شهید حججی راه امام حسین (ع) را ادامه داد، گفت: شهید حججی با دادن جان خود در راه امام حسین (ع) به همه انسان‌ها فهماند که راه حسین برای تمام مردم باز است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات