خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

جنگ ما را ایمان، اخلاص و وحدت پیش برد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: جنگ ما را ایمان و اخلاص و وحدت پیش برد نه تجهیزات و امکاناتی که ما نداشتیم و تحریم بودیم که اگر می خواست تجهیزات اداره کند ما همان اول شکست خورده بودیم.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۲۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه دخترانه نجمه روستای خرمن سوخته با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شما دانش آموزان با مطالعه تاریخ دفاع مقدس و سیره شهداء، باید با این دفاع عظیم ملت آشنا شوید تا بتوانید بهتر راه شهدا را در تحصیل علم و دانش ادامه دهید.
وی خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يكي از حساس ‏ترين و بارزترين برهه‏ های حيات راستين اين ملت، همچون نگيني تابناک تا هميشه زمان، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداری آزادگان جهان می‏ درخشد.
عدالتی افزود: اگر شما امروز در آسایش و امنیت سال تحصیلی را آغاز می کنید و کشورهای اطراف ما در ناامنی هستند و سال تحصیلی آنها در ترس و نگرانی است به برکت رشادت های رزمندگان و جانفشانی شهدایی چون شهید حججی و ایثارگران است.
این مسئول بیان کرد: جنگ ما را ایمان و اخلاص و وحدت پیش برد نه تجهیزات و امکاناتی که ما نداشتیم و تحریم بودیم که اگر می خواست تجهیزات اداره کند ما همان اول شکست خورده بودیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در بخشی دیگر از سخنان خود به رشادتهای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و یادآورشد: اگر شهدای حرم نبودند به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه و همدان برای دفاع از میهن با دشمنان مبارزه می کردیم.
عدالتی یادآور شد: شما دانش آموزان باید تلاش کنید که درس بخوانید و در کنار آن بصیرت و معرفت خود را بالا ببرید و بدانید که توصیه شهدای ما برای شما دانش آموزان کسب علم و دانش است تا با آن دشمن را منکوب کنید و تسلیم نمایید.
وی تاکید کرد: دشمنی دشمنان با ما به خاطر ایمان و استقامت ماست و آنها نمی خواهند ما صاحب علم و دانش شویم چرا که اگر علم داشته باشیم می توانیم با صلابت و اقتدار بایستیم و این چیزی است که دشمنان ما نمی خواهند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها