خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس:

همایش روز بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد

سردار نوعی اقدم گفت: ما تمام مشکلات را سرافرازانه پشت سرگذاشتیم و امرزو از خداوند می خواهیم که در ادامه راه نیز ما را یاری کند تا شهادت را نصیبمان نماید.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۴۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(چهارشنبه) همایش روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت شهادت فرماندهان فلاحی، فکوری، نامجو و کلاهدوز،  با حضور، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان سپاه و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جناب سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر ، موسوی فرماندار قزوین و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت در حسینه شهید مطهری برگزار شد.
سردار رحیم نوعی اقدم در این مراسم ضمن عرض تسلیت عزاداری ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما باید اصرار کنیم و از خداوند بخواهیم که به هیچ مقصدی جز رسیدن به دوستان شهیدمان نمی خواهیم و نباید بگذاریم که دغدغه های امروز ما را از شهدا غافل کند.
وی افزود: ما تمام مشکلات را سرافرازانه پشت سرگذاشتیم و امرزو از خداوند می خواهیم که در ادامه راه نیز ما را یاری کند تا شهادت را نصیبمان نماید.
سردار رحیم نوعی اقدم با تاکید بر جایگاه ولایت فقیه در دین اسلام گفت: امروز حمایت از ولی فقیه زمان از وظایف اصلی ماست و راه اصلی نجات و سعادت پیروی از ولی فقیه است.
وی  افزود: امروز عده ای سعی دارند با مقایسه مقام معظم رهبری با امام خمینی(ره) جایگاه رهبری را تضعیف کنند،امروز مسیری که ما را به جاودانگی می رساند و راه را نشان می دهد رهبری است.

همایش روز بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد  و شهادت برگزار شد
یادگاران هشت سال دفاع مقدس در ادامه با اشاره به وضعیت سوریه گفت: ما در سوریه پیروز جنگ هستیم، دشمن به هیچ یک از خواسته های خود در سوریه نتواسته برسد در حالی که جمهوری اسلامی به تمام خواسته های خود رسیده است.
وی ادامه داد: دشمن داعس ساز اروپایی و آمریکایی امروز به ما متوسل شده اند تا از شر داعشی ها خلاص شوند زیرا جامعه اروپایی تحمل بازگشت داعش را به اروپا ندارد.
سردار رحیم نوعی اقدم با تاکید بر اینکه امروز 11هزار و 500 نفر از کشور فرانسه عضو داعش هستند افزود: 1500 نفر از این افراد زن هستند که این امر امروز تبدیل به یک موضل اساسی برای فرانسه شده است و نمی تواند از منجلاب داعش نجات یابد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار