خبرهای داغ:

یادواره شهدای دانش آموز در سینما بعثت سرایان برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان سرایان توسط بسیج دانش آموزی با کمک اداره آموزش وپرورش و دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم در سینما بعثت سرایان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۴۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بمناسبت ایام هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش آموز شهرستان سرایان توسط بسیج دانش آموزی به کمک اداره آموزش پرورش دانش آموزان دختر درسالن سینما بعثت سرایان برگزار شد.

 در این یادواره که مسئولین شهرستان و دانش آموزان دختر مدارس شرکت داشتند بهرامی معاون پروشی آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امسال آغاز بهار تعلیم و تربیت با سه تا مهری که با سه تا عشق همراه بود مهر تعلیم و تربیت، مهر محرم و مهر دفاع مقدس آغاز شد.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: امروز در جبهه‌ای خطرتاک‌تر از جبهه ۸ سال دفاع مقدس قرار داریم جنگی که یک دشمن در رودروی ما نیست، یک جنگ خاکریز و منطقه و مرز نیست بلکه یک جنگ جهانی است جنگی که دشمنش همه جا هست و نه تنها جسم و جان ما را بلکه از همه مهمتر فکر و قلب ما را نشانه گرفته است و تشخیص چنین دشمنی بسیار سخت است چرا که نمی‌دانیم با چه صلاحی می‌خواهد بجنگد.

در پایان مراسم یکی از راویان ۸ سال دفاع مقدس به خاطره گویی رزمندگان دوران جنگ تحمیلی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار