خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی قزوین:

شهید محسن حججی مصداق "کل یوم عاشورا " است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی قزوین گفت: شهادت شهید محسن حججی مصداق بارز جمله " کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا " می‌باشد و نشان داد جوانان ما همواره پیرو مکتب عاشوراییشان هستند.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۵۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

حجت الاسلام شعبان تقی‌خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حضور پرشور مدم و جوانان در مراسم تشییع شهید محسن حججی اظهار کرد: شهادت شهید محسن حججی مصداق بارز جمله " کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا " می‌باشد.
وی تلاقی دهه اول محرم‌الحرام با تشییع شهید بی سر مدافع حرم را بسیار مرتبط با یکدیگر دانست و تبیین کرد: همانطور که عاشورا نیز به ما آموخت ما نباید در راه حق از کمی عده و عده هراسی داشته باشیم و می‌بایست با توکل به خدا به صحنه بیاییم.
این مسئول مطرح کرد: افرادی که ادعا دارند امروز جامعه تغییر کرده و دیگر ارزش‌های عاشورایی و دوران دفاع مقدس در جامعه معنایی ندارد حقیقتا جزو مفسدین هستند و تخریب جامعه و روحیه ملت یک جنایت محسوب می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی قزوین ادامه داد: توحید یک عبادت بزرگ و تکمیل دین یک رسالت بزرگ بر دوش همه افراد است و باید به هوش بود.
تقی‌خانی ضمن اشاره به اقدامات شهید محسن حججی تصریح کرد: اگر جامعه فاسده باید آن را اصلاح کرد و اگر صالح است می‌بایست مراقبت کرد همانطور که شهید محسن حججیر با اقدام خود توانست غوغایی بزرگ را به پا کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که منظور از اصلاحات، اصلاحات مومنانه است و نه همچون آمریکا اصلاحات منافقانه و می‌بایست در این وادی از همه تلاشمان استفاده کنیم.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: امروز جوانان غیور و با جدان ما در صحنه حاضر هستند و شهادت شهید محسن حججی همچون واقعه عاشورا برای ما درس بزرگی بود که باید از آن الگو گرفت.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها