حججی شناسنامه و هویت ماست دریک کلام خود روضه مجسم کربلاست.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
به گزارس خبرگزاری بسیج  از لرستان ، خوش آمدی‌ای شهید بی سر چه سر بلند آمدی از کرببلا آمدی یا که ازشام بلا،‌ای معنای کربلا در کربلا عاشورا آفریدی.‌ای عاشورایی در عاشورا.‌ای که حماسه را به معنای حقیقی تفسیر نمودی،‌ای نگاهت عزت آفرین، پیکر بی سرت معنای انقلابی بودن و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن و انقلابی گری است.


خوش آمدی‌ای معنا و مصداق من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله وهاجروا وجاهدوا. خوش آمدی‌ای سفیر کربلایی چه زیبا آن الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه را معنا کردی.


تو خود منایی دیگری‌ای از منیت گذشته وعده داده بودی که عرفه خواهی آمد چراکه نیازمارا دراین زمانه می‌دانستی که ما به معرفت نیاز داریم.‌ای معنای کل معارف بار دیگر مارا با آمدنت معرفت حسینی آموختی که یک تنه می‌توان در مقابل تمام دنیای کفر ایستاد و آرامش یزیدیان زمان و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را گرفت و دنیای آنان را به هم ریخت ودر عمل نشان دادی که ایستادگی پاسخ یاوه گویی‌ها و عربده‌های مستانه شیطان بزرگ و دیپلماسی لبخند است.


فرمود: رهبر فرزانه انقلاب حجت خدایی چرا که نشانه راهی درس آموخته کلاس عاشورا و مکتب کربلایی ترجمه هیهات من الذله‌ای اثبات پیروزی خون بر شمشیری‌ای تجسم تکلیف‌ای مرد خدایی نقشه راهی برای آنانکه دل در گرو کدخدا بسته اند تا به خود آیند وفقط خدا را باید دیدن.

پیغام نگاهت فریاد هیهات منا الذله است وبا نگاهت به دنیافهماندی که خونی که در رگ‌های ماجاری است فریاد عاشوراودینداری است ازحسین عصر خود فرمانبرداری است.


اقتدار و عزت و سربلندی را در چشمانت چرخاندی که همه بدانند درس وفا را از عباس علمدار آموخته‌ای گرچه دستهایت بسته است، قمقمه آبت رایزید گرفته است ازپشت سر یزیددست به عمود خیمه است، حججی راشمر در گودی قتلگاه سربریده است. کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا تفسیرشده است، حججی شناسنامه و هویت ماست دریک کلام خود روضه مجسم کربلاست. راهت ادامه دارد‌ای شهید.


التماس دعا / (به قلم اکبردوستیان سرابی ازشهرستان دلفان)
ارسال نظرات