خبرهای داغ:
همایش نوجوانان عاشورائی اهلی من العسل در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۸۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  دزفول،همایش نوجوانان عاشورائی اهلی من العسل   با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول سروان پاسدار رضا صائمی نیا، رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان دزفول عبدالمحمدجرجانی ، مدرس حوزه علمیه اهواز حجت الاسلام موذنی،و تعداد 800 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

در تشریح این همایش افزود: تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این همایش تعداد 800 نفر است که همگی از دانش آموزان نوجوان  مقطع متوسطه اول می باشند.

 

وی در ادامه هدف از برگزاری این همایش را آشنایی نوجوانان با شهید نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن (ع) به عنوان الگوی خود و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت طلبی، جوانمردی، ولایتمداری و مبارزه با ظلم و ظالم دانست.

 

سروان پاسدار صائمی نیا در پایان سخنان خود بیان نمود: یکی از پیام های که حضرت قاسم (ع) به ما و همه نوجوانان و جوانان داده این است که برای دفاع از ولایت سن و سال مهم نیست و اگر لازم باشد باید همه در راه ولایت و امامت شهید شوند تا اسلام برای همیشه جاودانه باقی بماند.

 

حجت الاسلام موذنی نیز ضمن ایراد سخنرانی و بیان ویژگی های یاران امام زمان (عج) و امام حسین (ع) افزود: مهم ترین هدف قیام امام حسین (ع) هدایت بشریت به سوی سعادت می باشد و قیام سیدالشهداء دارای ابعاد مختلفی می باشد که در این میان زمینه ها و دلایل شکل گیری این نهضت عظیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تبیین علت های قیام عاشورا همواره الهام بخش مسلمانان به ویژه شیعیان در دوره های متمادی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها