مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لردگان گفت: امام حسین علیه السلام برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و نباید این مهم را فراموش کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۰۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لردگان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام که در این ناحیه برگزار شد اظهار کرد: یکی از اهداف امام حسین (علیه السلام) در قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر جهت اصلاح جامعه اسلامی بود.

 وی با بیان اینکه تبیین اهداف قیام عاشوا وظیفه همگانی است خاطرنشان کرد: ما امروز در این برهه از تاریخ و در این سرزمین اسلامی که این سنت الهی به سمت فراموشی رفته است می بایست به عنوان رهرو مکتب امام حسین (علیه السلام) فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را باید بیش از پیش احیا کنیم.

 این مقام مسئول عنوان داشت: به واسطه امر به معروف و نهی از منکر است که جامعه اصلاح می‌شود و ما می‌توانیم روز به روز بیشتر شاهد اجرای احکام ناب اسلام در جامعه خود باشیم و از انحرافات و تهاجمات فرهنگی و اعتقادی که بیشتر جوانان ما با آن مواجهند، جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور بیان داشت: امام حسین (علیه السلام ) برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر و برچیدن ریشه ظلم و فساد در جامعه و بین امت اسلامی و برای حفظ دین خدا راهی جز قیام علیه یزید و دستگاه جاهر و فاسد او نداشت و با شعار هیهات من الذله در مقابل او ایستاد و در این راه چاره ای نداشت جز اینکه زنان و کودکان خردسال و اطفال و جوانان و نوجوانانش را نیز همراه خود ببرد تا هر کدام از اینان وظایف بزرگ الهی خویش را به انجام رسانند.

ارسال نظرات