خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اردستان:

قدرت نظامی ایران در سایه تحریم و شهدایی همچون شهید حججی ها بدست آمده است

سرهنگ فخرل فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: قدرت نظامی ایران به قدری زیاد شده است که دشمنان جرأت حمله و حتی نگاه کردن به جمهوری اسلامی را نداشته و اینها همه در سایه تحریم ها و شهدایی همچون شهید حججی ها به دست آمده است.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۱۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، سرهنگ حسن فخرل اظهار کرد: مهمترین مسئله دفاع مقدس این است که فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال دهیم.

فرمانده سپاه اردستان گفت: راههای انتقال ارزشهای دفاع مقدس باید بررسی و ببینیم چه اتفاقی در دفاع مقدس رخ داده که چراغ راهی باشد برای سالهای متمادی و از آن استفاده بهینه کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس زمانی اتفاق افتاد که انحلال ارتش را داشتیم و انقلاب نوپای اسلامی تازه تشکیل شده بود و صدام هم قوی ترین ارتش منطقه را سازماندهی کرده بود.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه صدام گفته بود سه روزه تهران را فتح خواهد کرد، تصریح کرد: با توجه به نداشتن نیرو و امکانات توسط ایزان این امکان وجود داشت، اما فقط توانست خرمشهر را با سه ماه مقاومت دلیر مردان ایرانی به تصرف در آورد.

فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: قدرت نظامی ایران به قدری زیاد شده است که دشمنان جرأت حمله و حتی نگاه کردن به جمهوری اسلامی را نداشته و اینها همه در سایه تحریم ها  و شهدایی همچون شهید حججی ها به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا دیگر قدرتی ندارد و این در حالی است که کشوری همچون کره شمالی برای آمریکا خط و نشان می کشد و آن را تهدید می کند.

سرهنگ فخرل انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید را کاری سخت و خیلی مهم دانست و افزود: آن چیزی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه و ولایت فقیه بود.

فرمانده سپاه اردستان با توجه به این نکته که مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن ولایت فقیه را شناخته و می خواهد نسبت به تخریب پایه های نظام که مذهب و تفکر جوانان است کار کند.

وی تصریح کرد: دشمن هر وقت متوجه شد مردم با سیاسی کاری و جناح بازی بینشان اختلاف افتاده موقعیت را مناسب دانسته و از این روزنه وارد می شود.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه دفاع مقدس تنها فقط جنگ نبود، تصریح کرد: دفاع مقدس توانست مردم را در برابر تحریم ها و فعال کردن اقتصاد مقاومتی بیمه کند و پاسداری نیز فقط در زمان جنگ نبود و در حال حاضر پاسداری از انقلاب و اسلام سخت تر شده است.

ارسال نظرات