فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با بیان اینکه هیچگاه دشمن به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای جغرافیایی ما را نمی‌دهد، گفت: دشمن جنگ نرم را علیه نظام اسلامی با قوت در پیش گرفته است.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در یادواره «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله» که با محوریت شهید «حسین شاه‌بنده» در ساوه برگزار شد با بیان اینکه شهدا از شاخصه‌های اصلی این نظام هستند که در حیات خود بزرگترین حماسه را خلق کردند، گفت: کسی که امروز خلاف جهت شهدا حرکت کند، در واقع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به دور مانده است.

وی افزود: امروز وظیفه ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است تا از این طریق نسل امروز جامعه بیمه شوند.

سرهنگ پاسدار رسولی تصریح کرد: بایستی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور رونق دهیم چراکه اگر نتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور رونق بخشیم این فضای امن کنونی را نخواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با بیان اینکه هیچگاه دشمن به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای جغرافیایی ما را نمی‌دهد، گفت: دشمن جنگ نرم را علیه نظام اسلامی با قوت در پیش گرفته است و در این راستا همه ما وظیفه داریم که مرزهای فرهنگی خود را محکم کنیم و نگذاریم دشمن از این طریق به نظام ضربه‌ای وارد کند.

وی افزود: بدون شک توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی تمامی ندارد و به همین دلیل ما باید آگاهی کامل داشته باشیم و در مقابل این توطئه‌ها و دسیسه‌ها با هوشیاری عمل کنیم.

سرهنگ پاسدار رسولی با اشاره به جایگاه و نقش دفاع مقدس در راستای اقتدار روز افزون نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها، تصریح کرد: امروز هر چه داریم به برکت رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: دفاع مقدس به ما درس ایثار، استقامت و تلاش را داد و به دلیل این درس‌های مهم است که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان مقتدر از دستاوردهای خود دفاع می‌کند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس دلیرمردان، آزادمردان و شیرزنان و شیر مردانی درخشیدند که ما امروز عزت و اقتدار خودمان را مدیون پایمردی و ایستادگی آنان هستیم.

سرهنگ پاسدار رسولی ولایت‌پذیری را مهم‌ترین عامل خنثی سازی توطئه‌های دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: شهیدان و رزمندگان مقتدر ایران در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کردند که این ملت همیشه بیدار و در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب آماده جان‌فشانی و ایثارگری از حریم ولایت هستند.

در این مراسم  برادر شهید شاهبنده و همچنین سه نفر از همرزمان شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان از خانواده معظم شهید شاهبنده تقدیر و تکریم به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار