سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به سابقه تحریم های ایران توسط استکبار اشاره کرد و گفت: ایمان به خدا، تنها سلاح رزمندگان اسلام در محافظت از کشور است.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۰۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده‌قانع در حاشیه مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از لحاظ امکانات در تحریم بودیم، افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس تنها عراق با ما جنگ نمی‌کرد، بلکه علاوه بر حمایت کشورهای مختلف از 31 کشور اسیر داشتیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ابتدای این مراسم با بیان اینکه ایران قربانی نقشه ها و اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است،گفت:در طول 8 سال جنگ هر دو ابرقدرت شرق و غرب پشت سر عراق ایستادند در حالیکه رزمندگان اسلام در ایران تنها بودند.

وی سابقه تحریم هاعلیه ایران را یادآور شد و گفت: در طول جنگ ایران و عراق، تمامی کشورها ایران را تحریم کردند بطوریکه حتی از فروش سلاح و تجهیزات نظامی به ایران نیز خودداری کردند.

ایمان به خدا، تنها سلاح رزمندگان اسلام در محافظت از کشور است

بابازاده اسرای کشور متجاوز در ایران را خاطر نشان کرد و گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، ایران از 31 کشور جهان اسیر گرفته بود که نشان می داد ما با کل جهان جنگ می کنیم.

وی با بیان اینکه بچه های ما در طول 8 سال دفاع مقدس هیچوقت به فکر تسلیم و سازش نشدند، افزود: در این جنگ با حداقل امکانات و با تکیه بر ایمان توانستیم از کشور و انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

بابازاده با اشاره به اینکه در جنگ عراق و ایران، مردم مظلوم واقع شدند، تصریح کرد: ما امانتدار نظام و انقلاب و مردم هستیم و تجهیزات نظامی را برای دفاع از وطن و مردم می خواهیم.

در پایان این برنامه با اهدای لوح و جوایزی از ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات