فرمانده لشگر عملیاتی علی‌بن ابیطالب(ع) قم:
فرمانده لشگر عملیاتی علی‌بن ابیطالب(ع) قم به شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» اشاره کرد و افزود: شهید «حججی» به همه یاد داد که باید از خود شروع کرد، از خود گذشت تا به خدا رسید.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار اسدالله گنجعلی فرمانده لشگر عملیاتی علی‌بن ابیطالب(ع) قم در اولین یادواره "یاد یاران" که در مسجد جامع ششناو شهرستان تفرش برگزار شد  با تاکید بر اینکه آرامش امروز جامعه را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: شهدا راه صد ساله را یک شبه طی می کردند و امروز الگوی جامعه اسلامی هستند.

وی به شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» اشاره کرد و افزود: شهید «حججی» به همه یاد داد که باید از خود شروع کرد، از خود گذشت تا به خدا رسید.

فرمانده لشگر عملیاتی علی‌بن ابیطالب(ع) قم تصریح کرد: خداوند در قرآن برای دفاع، مسلمانان را به ایمان و استقامت، صبر و ثبات قدمی دعوت می کند. از ابتدای اسلام، اگرچه جنگ‌های نامتقارنی علیه مسلمان رخ داده است ولی اثرگذاری مسلمان بالاتر بوده است. در طول جنگ تحمیلی نیز رزمندگان بر پایه ایمان، توکل برخدا و اطاعت از ولایت به پیروزی رسیدند.

سرهنگ پاسدار گنجعلی ادامه داد: نتیجه اطاعت از ولایت و مقاومت، اقتدار امروز ایران در منطقه شده است. در طول جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی و تحریم‌های زیادی علیه ایران وجود داشت ولی با این حال ایران به پیروزی رسید. آمریکا امروز از قدرت موشکی ایران هراس دارد و از هر طریقی می خواهد آن را محدود کند.

وی افزود: امروز هیچ مرزی برای صدور انقلاب اسلامی وجود ندارد. همین قدرت و تاثیرگذاری ایران، خشم استکبار را برانگیخته است. و به برکت نظام اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت، قدرت شیعه در منطقه افزایش یافته است.

فرمانده لشگر عملیاتی علی‌بن ابیطالب(ع) قم تصریح کرد: کار برای خدا هزینه دارد ولی نصرت قطعی از آن مجاهدان فی سبیل الله است، راه شهدا ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات