دومین اجلاس این مجمع با حضور مسئول دفتر امور اقشار و متخصصین سپاه روح الله، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت کمیجان، رئیس و نائب رئیس و دیگر اعضای مجمع در حسینیه سپاه کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۱۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

انتخابات اجلاس عمومی مجمع بسیجیان و دومین اجلاس این مجمع در سال جاری با حضور مسئول دفتر امور اقشار و متخصصین سپاه روح الله، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت کمیجان، رئیس و نائب رئیس و دیگر اعضای مجمع در حسینیه سپاه کمیجان برگزار شد.

در این اجلاس هر یک کاندیداها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد برنامه‌های اجلاس پرداختند.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان و رئیس مجمع بسیج اسن شهرستان در این اجلاس به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم به کلمه اعتلای بسیج بسیار تکیه فرموده بودند.

وی افزود: هدف مقام معظم رهبری "اثر بخش بودن بسیج" در امور مختلف از جمله فرهنگی، سازندگی، خدمت‌رسانی و فعال بودن صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: امروز در جامعه ما امنیت وجود دارد اما باید کاری کنیم که مردم این احساس امنیت را هر روز بیشتر از گذشته لمس کنند. یعنی مردم احساس کنند اگر وسایل نقلیه شان را در کنار خیابان یا در مکانی پارک می‌کنند آسیبی به آن نمی‌رسد و اگر درب منزل باز می ماند دزد به آن نمی زند.

وی همچنین درباره فعالیت گروه‌های جهادی گفت: فعالیت این گروه‌ها باید به شکل خاص و ویژه در نقاط خاص و در ارتباط مداوم با مردم آن منطقه انجام شود و به خدمت رسانی بپردازند تا اثربخش باشد .

فرمانده ناحیه کمیجان به خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: برای سال جاری 400 کانون خدمت‌رسانی طراحی  شده که بسیج جامعه پزشکی باید در طول 3 الی 5 سال در آن مناطق خاص به صورت مداوم و جهادی به خدمت‌رسانی بپردازند .

در پایان این اجلاس بیانیه پایانی مجمع توسط سرهنگ مهدی جانشین ناحیه مقاومت قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات