نقش انقلابی و مبارزاتی آیت الله ملک حسینی (ره)معرفی شود

کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی فرصی مناسب برای معرفی شخصیت انقلابی، برجسته و مبارز آن عالم فقید است.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۶۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در نشست شورای سیاست گذارینقش انقلابی و مبارزاتی آیت الله ملک حسینی (ره) معرفی شود کنگره ملی مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی گفت: برگزار این کنگره بزرگداشت یک شخص نیست بلکه تکریم علم، دانش، مقام علمی و فضلیت است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه همگان با شخصیت علمی، غیرت و شجاعت مرحوم آیت الله ملک حسینی واقفند افزود: برگزاری چنین کنگره ایی باعث تداوم تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شخصیت‌های علمی و معنوی است.
وی کنگره ملی سرداران و شهدای استان را یاد آور شد و افزود: مسئولان استانی در برگزاری این کنگره سنگ تمام گذاشتند به طوری که به اذعان شخصیت‌های ملی و کشوری شرکت کننده این کنگره در کشور بی نظیر بود.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه مسئولان با داشتن تجربه کنگره پارسال سرداران و شهدای استان امسال هم می‌توانند کنگره خوبی را برگزار کنند گفت: این کنگره فرصت خوبی برای معرفی شخصیت ملی آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی و آثار علمی و فقهی این شخصیت برجسته انقلابی است.
استاندار هم در این نشست ضمن تجلیل از شخصیت معنوی و علمی مرحوم آیت الله ملک حسینی نقش این شخصیت برجسته در عرصه‌های ملی و استانی را ستود و افزود: همه دستگاه‌های عضو شورای سیاست گذاری با تشکیل کمیته‌های متعدد، برنامه ریزی و تقسیم و تشریح وظایف زمینه برگزاری این کنگره ملی را فراهم کردند.
احمدی با بیان اینکه از شخصیت‌های مهم ملی و کشوری و اندیشمندان در عرصه‌های حوزه و دانشگاه برای شرکت در این کنگره دعوت شده است گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره ملی آیت الله ملک حسینی با سالروز رحلت این عالم ربانی زمان برگزاری کنگره از مهر ماه به آبان ماه تغییر داده می‌شود.

رئیس شورای سیاست گذاری کنگره ملی آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه این کنگره در یک روز و در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود افزود: بزودی زمان دقیق روز برگزاری نیز اعلام خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیما استان و مسول کمیته روابط عمومی تبلیغات کنگره ملی ایت الله ملک حسینی هم در این نشست گفت: اطلاع رسانی عمومی کنگره از ۱۲ شهریور و فراخوان مقالات کنگره هم از ۱۵ شهریور بصورت تیزر تلویزیونی و انونس رادیویی شروع شد.
افشار نیا با بیان اینکه یک مستند رادیویی و یک مستند تلویزیونی از شخصیت شهید عبد الهادی فرزند آیت اله ملک حسینی در صدا و سیما تولید شده است افزود: سه مستند تلویزیونی و یک مستند رادیویی مربوط به آیت الله ملک حسینی نیز تولید شده که دو هفته قبل از برگزاری کنگره در کنداکتور پخش برنامه‌ها قرار می‌گیرد.
وی گفت: ۴ کلیپ از زندگی نامه، مردم داری، فعالیت‌های انقلابی و دفاع مقدس آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و نظر علما در مورد شخصیت آن مرحوم تولید و در روز کنگره پخش خواهد شد.
ارسال نظرات