خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد کاووس؛

حضور مردم و نیروهای مسلح در دفاع از ارزش های اسلامی ضامن امنیت و آرامش کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد کاووس گفت:حضور مردم و نیروهای مسلح در دفاع از ارزش های اسلامی ضامن امنیت و آرامش کشور است و هوشیاری مردم می تواند باعث باطل کردن نقشه های شیطانی دشمنان شود.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گنبد،حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل دیلم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد کاووس در سخنانی راه و رسوم شهدا را اطاعت از فرمان رهبرو ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای  دانست و گفت : هدف از رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، گذشتن از دنیا و عشق به شهادت و ایثار بود  شهدا مردانه ایستادند و جنگیدندو در راه خدا به شهادت رسیدند .  

وی خاطر نشان کرد :حضور مردم و نیروهای مسلح در دفاع از ارزش های اسلامی ضامن امنیت و آرامش کشور است و هوشیاری مردم می تواند باعث باطل کردن نقشه های شیطانی دشمنان شود و در این بین اهل سنت هم در کنار شیعیان دوشادوش هم در دفاع از انقلاب هستند.

وی افزود:امروز مردم ما هوشیارتر و بیدارتر ار همیشه هستند اگر مردم زمان اباعبدالله هم استقامت می کردند و فریب نمی خوردند اباعبدالله را شهید نمی کردند.

دیلم افزود :حضرت امام حسین (ع) دارای تحلیل و بصیرت بودند وبه کوری چشم دشمنان اسلام  و عمر سعدها ی زمان حسین زمان حضرت امام خامنه ای تنها نیستند و میلیونها نفر فقط در کشور عزیزمان ایران اسلامی و نیروهای مسلح و امت شهید پرور گوش بفرمان آن بزرگوار هستند .

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها