خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امروز ۳۲۰ خانواده ایتام و دیگر نیازمندان در ۲۱۱ روستای محروم و دور افتاده از یک سرپناه ایمن و مقاوم بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۸۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان  امروز در مراسم افتتاح 320 مسکن محرومان با مشارکت سپاه و کمیته امداد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از رویکردهای کمیته امداد بحث توانمندسازی خانواده‌های این مجموعه است که مقام معظم رهبری نیز همواره نسبت به این موضوع تاکید داشته اند.

وی افزود: در سال گذشته 100درصد منابع قرض‌الحسنه اشتغال‌های کوچک استان جذب شد و بیش از 5 هزار و 500 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

سردار شاهوار پور   بیان کرد: امروز 320 خانواده ایتام و دیگر نیازمندان در 211 روستای محروم و دور افتاده از یک سرپناه ایمن و مقاوم بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت بسیجیان و گروه‌های جهادی در ساخت این منازل استفاده شده است، گفت: بیش از 200 پروژه جنبی زیرساختی دیگر نیز در روستاها در این مدت اجرایی شده است.

سردار شاهوار پور عنوان کرد: در سال گذشته از 8 هزار جهیزیه ارسالی با همکاری موسسه خیریه و مجموعه سپاه 2 هزار سهم به جوانان خوزستانی اختصاص یافت.

خانه‌های عالم خوستان بسترساز اقدامات فرهنگی است

حجت‌الاسلام بلک در این مراسم اظهار داشت: مراکز خانه های عالم که با تلاش و تدبیر مجاهدانه به ثمر رسیده ماحصل توافق سازمان تبلیغات،قرارگاه سازندگی و سپاه حضرت ولی عصر(عج) است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 50 پروژه خانه عالم در دست احداث است که امروز سند 32 مرکز آماده بهره‌برداری از سوی سپاه تحویل اداره کل تبلیغات اسلامی می شود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از روستاییانی که جهت احداث خانه های عالم همکاری و در این خصوص زمین هدیه کرده‌اند تقدیر کرد.

بلک افزود: علاوه بر تکمیل ساختمان‌های مذکور، 40 نفر جهت فعالیت در خانه‌های عالم جذب و تجهیزات مورد نیاز نیز تهیه و آماده تحویل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها