خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهبندان با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر برگزار شدن نماز ظهر عاشورا گفت: در خواست اهتمام جدی به این فریضه الهی و نیز درخواست یادآوری به روسای هیئات تا مراسم عزاداری و نوحه خوانی به گونه ای برنامه ریزی و تنظیم شود تا حداکثر عزاداران در نماز جماعت ظهر عاشورا شرکت نمایند.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۹۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان نهبندان با حضور رئیس ستاد، دبیر ستاد و دیگر اعضا ظهر امروز در محل بیت امام جمعه شهرستان نهبندان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهبندان در این جلسه با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی ازمنکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است گفت: جامعه ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر احیاء نشود از رحمت خداوند دور خواهد شد.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر نهبندان اظهار کرد: برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید دستگاه های اجرایی پای کار باشند و بر نهادینه کردن آن تاکید داشته و در جلسات گزارشی از فعالیت های آن نهاد و دستگاه در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را گزارش دهند.

وی با توجه به قرار گرفتن در ایام محرم و پیش رو بودن روزهای تاسوعا و عاشورا ی حسینی تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر برگزار شدن نماز ظهر عاشورا داشت ودر خواست اهتمام جدی به این فریضه الهی و نیز درخواست یادآوری به روسای هیئات تا مراسم عزاداری و نوحه خوانی به گونه ای برنامه ریزی و تنظیم شود تا حداکثر عزاداران در نماز جماعت ظهر عاشورا شرکت نمایند.

خزاعی در ادامه نیز درخواست بهترین نام که معرف جایگاه و فرهنگ مردم نهبندان باشد را برای این شهر خواستار شدو تاکید بر نامگذاری و نصب تابلو مزین بنام شهدا در ورودی های شهر نهبندان شد.

در ادامه هریک از اعضا به تبادل نظر پرداخته و از وظیفه شناسی سرباز بیت امام جمعه که باپیدا کردن وجه نقد آن را به دفتر تحویل داده بود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها