خبرهای داغ:
تیپ 83 مستقل طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در نمایشگاه یاد یاران عاشورایی با برپایی پنج غرفه از جمله غرفه پرتاب دارت به شخصیت های منفور دنیا، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۴۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

نشانه گیری «شخصیت های منفور دنیا» در غرفه تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)

حجت الاسلام «مجتبی ویژه» مدیر اجرایی نمایشگاه یاد یاران و از مسئولان غرفه تیپ 83 مستقل طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اظهار داشت: ما در ابتدا دو غرفه داشتیم اما به واسطه علاقمندی و حضور پرشور طلاب حوزه امام خامنه ای تیپ 83 تحت عنوان گروه جهادی شهید حججی، توانستیم تعداد غرفه ها را به پنج غرفه ارتقاء دهیم.

وی افزود: غرفه کودک و نوجوان با مضامین اخلاقی و آموزنده و همزمان غرفه سبک زندگی که والدین به هنگام حضور فرزندان خود در غرفه کودک و نوجوان، ضمن انس با کتاب های سبک زندگی، از راهنمایی مشاوران نیز بهره مند می شوند، از غرفه های پرطرفدار این تیپ می باشد.

«ویژه» ادامه داد: غرفه عکاسی، غرفه دیگری است که در فضاسازی مناسب، عکس یادگاری با مناظر دفاع مقدس از مراجعان می گیرد و به طور رایگان در اختیار آنان قرار می دهد.

وی با اشاره به فعالیت غرفه پرده خوانی، افزود: در این غرفه، هر شب در دو نوبت با اجرای کلیپ هایی از دفاع مقدس، پرده خوانی و روایتگری انجام می شود.

«ویژه» به غرفه دیگری در فضای باز نمایشگاه اشاره و ابراز کرد: بنری از تصاویر شخصیت های منفور دنیا از جمله ترامپ رئیس جمهور آمریکا نصب شده که بازدیدکنندگان با دارت، آن را هدف گیری می کنند و به عنوان جایزه، سربندهایی با اسامی متبرک «یا زهرا(س)» و «لبیک یا حسین(ع)» دریافت می نمایند.

حجت الاسلام رفیعی معاون فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)نیز با تجلیل از فعالیت طلاب جهادی تیپ 83 در نمایشگاه خاطرنشان ساخت: فعالیت شبانه روزی این گروه 16 نفره باعث شده تا جمعیت قابل توجهی از بازدیدکنندگان نمایشگاه، به سمت غرفه های متنوع تیپ 83 سوق داده شوند.

نشانه گیری «شخصیت های منفور دنیا» در غرفه تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها