سردار ابوحمزه در دیدار با بسیجیان ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان مطرح کرد ؛
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: خواص جامعه باید از شهید حججی ها یاد بگیرند که باید برای انقلاب و اسلام هزینه و آبرو بدهند.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۵۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، 

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع بسیجیان ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری و رشادت امت بزرگ ایران اسلامی عموما رزمندگان و خاصه خانواده های معظم شهدا و جانبازان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری گنجی است که باید آن را استخراج کرد تا بتوانیم از زوایای مختلف این دفاع را مورد توجه قرار دهیم تا راه و هدف خود را در شرایط حساس کنونی انقلاب اسلامی بهتر از گذشته انجام دهیم.
ابوحمزه در ادامه شرایط امروز کشور و انقلاب را بسیار حساس دانست و عنوان کرد: از ۵ محور مد نظر امام خمینی(ره) یعنی انقلاب، نظام، دولت، جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی ما تنها توانستیم دو محور انقلاب و نظام اسلامی را به مرحله ظهور برسانیم.

وی تاکید کرد: همه تلاش دشمنان و در راس آن آمریکای جنایتکار و عوامل آن ها از جریان فتنه ۷۸ گرفته تا فتنه سال ۸۸ و جریان های معاند ومخالف و منفعلین در برابر فرهنگ غرب این است که دولت و جامعه اسلامی محقق نشود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: همه تلاش هایی که در بحث مفاسد اقتصادی، حقوق های نجومی و وجود حدود ۷۰ شخص دو تابعیتی در ارکان نظام صورت می گیرد برای این است که نگذارند امت و جامعه اسلامی شکل گیرد.

ابوحمزه خاطر نشان کرد: دشمنان از تشکیل جامعه و دولت اسلامی می ترسند چرا که اگر این اتفاق بیفتد انقلاب اسلامی در سراسر دنیا مورد پذیرش و اقدام قرار خواهد گرفت و بستر مناسبی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.
وی افزود: امکان تشکیل دولت اسلامی با وجود افکار و اندیشه های انحرافی وجود ندارد و از طرفی هم سپاه و بسیج و همه نیروهای ولایی و ارزشی و کسانی که دل در گرو آرمان های انقلاب داده اند نمی توانند فقط نظاره گر باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در مجموعه نظام اسلامی در راس حاکمیت آن، یک فقیه عادل و آگاه به زمان و مکان و در قاعده مردمی مومن، متدین و صبور را داریم، پس چرا نمی توانیم جامعه و دولت اسلامی تشکیل دهیم؟

ابوحمزه ادامه داد: اشکال اساسی حلقه اتصال امام با امت است و آن حلقه خواص جامعه یعنی همان مسئولان، رسانه ها، اندیشمندان و همه کسانی که حرف آن ها مورد پذیرش مردم است.

وی تشریح کرد: مشکل ما در نظام جمهوری اسلامی ایران این است که اتصال بین امام و امت آن گونه که باید برقرار نشده است و این به دلیل کوتاهی مسئولان است چرا که دغدغه ندارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: شهید حججی فرزند نسل دوم انقلاب است ولی از همه چیز خود دست می کشد و سینه خود را سپر می کند و این چنین غریبانه و مظلومانه سر از بدنش جدا می شود.

ابوحمزه افزود: و این گونه می شود که یک جوان بیست و چند ساله در دنیایی که جز دروغ و جنایت و فساد چیزی ندارد همانند یک خورشید مشعشع در دل های همه مردم جهان جا می گیرد و کار به جایی می رسد که این شهید امروز میهمان امام خود در… تهران می شود.

وی تاکید کرد: خواص جامعه باید از شهید حججی ها یاد بگیرند که باید برای انقلاب و اسلام هزینه و آبرو بدهند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: برخی در استان کرمان فقط به دنبال قدرت و ثروت هستند، چرا درس نمی گیرند و توجه نمی کنند و همه این ها به دلیل دلبستگی به دنیاست و این حب دنیا ریشه همه بدی هاست.

ابوحمزه عنوان کرد: اینکه برخی خواص نمی توانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند به دلیل همین دلبستگی به دنیاست و نتیجه آن می شود همان بلایی که سر خواص کربلا آمد و ناوانستند تکلیف خود را به درستی انجام دهند و پشیمان شدند.
وی توضیح داد: سلیمان بن سرد خزایی اولین کسی بود که با امام حسین بیعت کرد ولی در هنگام عمل دچار شک و تردید شد و به یاری امان نرفت و بعد از شنیدن واقعه عاشورا پشمان شد و برای حبران جریان توابین را راه اندازی کرد و به خونخواهی امام برخواست ولی آن زمان دیگر هیج فایده ای نداشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بصیرت به معنی به موقع و به اندازه عمل کردن است لذا خواص جامعه ما باید حواسشان را جمع کنند.

ابوحمزه خاطر نشان کرد: مردم استان کرمان مردمی انقلابی، مومن، ولایت مدار و نجیب هستند و کمبود ها و کاستی های این استان و مشکلات امروز حق این مردم نیست.

وی عنوان کرد: مردم کرمان ن قدر نجیب هستند مه این مشکلات را حای به روی مسئولان نمی آورند و همین مسئله آدم را رنج می دهد.

وی خاطر نشان کرد : مردم کرمان مطالبه گری نمی کنند، چرا باید وضعیت کرمان این گونه باشد و همین چند پروژه ای که در حال حاضر در شهر در حال اجراست نیز به همت قرارگاه سازندگی سپاه می باشد که همان را نیز حرف و حدیث هایی برایش در آوردهاند.

ابوحمزه بیان کرد: مطالبه گری از مسئولین باید در مردم کرمان تقویت شود چرا که همه مسئولان از خود من گرفته تا سایرین به دلیل وجود همین مردم این پست را داریم و همین نگفتن ها تکلیف مسئولین را ده برابر بیشتر می کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات