مسئول تربیت و آموزش ناحیه کوهدشت :

لزوم توجه به نقش زنان در جنگ و دفاع مقدس

مسئول تربیت و آموزش ناحیه کوهدشت گفت:زنان نقش مهمی در جنگ و دفاع از حرم دارند بخصوص همسران و مادران شهدای مدافع حرم از جمله مادر و همسر شهید محسن حججی که در دفاع از حرم به شهادت رسید مادر و همسرش نقش مهمی داشت.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان یادواره شهدای منطقه تازه آباد شاهیوند به همت پایگاه شهید محلاتی (ره) حوزه حضرت فاطمه الزهراء (س) سپاه ناحیه کوهدشت در مسجد فاطمیه (س) با حضور جانشین فرمانده ناحیه سرهنگ کرم کونانی، مسئول محترم تربیت و آموزش ناحیه حاج آقا طهماسبی، سرهنگ بازنشسته دوران دفاع مقدس حاج شاهپور سوری، فرمانده و مسئولین حوزه حصرت فاطمه الزهراء (س) و عموم بسیجیان برگزار شد.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه کوهدشت گفت::در جمع یاران امام رمان (عج) خانم هم وجود دارد این مادران در تمام صحنه‌ها نقش دارند.

وی با توجه به حضور حضرت زینب (س) و مادران در حماسه کربلا گفت:: حضرت زینب (س) و مادر وهب نقش بسیار مهمی در حماسه کربلا داشتند.


وی با تا توجه به حضور زنان و مادران در جنگ ۸ سال دفاع مقدس افزودن:زنان و مادران در زمان جنگ تحمیلی نقش اصلی بر عهده داشتند همسران و فرزندان خود را جهت دفاع از میهن تشویق میکردند.

طهماسبی با اشاره به نقش زنان در دفاع از حرم خاطر نشان کرد: در زمان فعلی هم زنان نقش مهمی در جنگ و دفاع از حرم دارند بخصوص همسران و مادران شهدای مدافع حرم از جمله مادر و همسر شهید محسن حججی که در دفاع از حرم به شهادت رسید مادر و همسرش نقش مهمی داشت.


انتهای خبر/z
ارسال نظرات