موسی زاهدی
معاون اجرایی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان:
معاون اجرایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: صحنه های جنگ تحمیلی ورق زدن صحنه های عاشورای حسینی است.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۶۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حسن صنعتکاران معاون اجرایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان میناب ، پیرامون نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس اظهار داشت: علیرغم اینکه جنگ تحمیلی کشور را  با بحران های داخلی زیادی مواجه کرد و همه چیز به نفع رژیم بعث بود اما در برابر این جنگ نابرابر ملت ایران شجاعانه در برابر هجمه های دشمن ایستاد و حضور مردم در صحنه این پیروزی را برای ملت به ارمغان آورد. 

 معاون اجرایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: تا زمانی که سپاه و بسیج وارد جبهه های جنگ نشد  این پیروزها محقق نشد، سپاه و بسیج در کنار ارتش جمهوری اسلامی توانستند اتفاقات مهمی را در تاریخ رقم بزنند شاید، جنگ بخش های سنگینی از ما گرفت اما به برکت این جنگ ما به خیلی از موارد مهم دسترسی پیدا کردیم.

سرهنگ صنعتکاران، صحنه های جنگ تحمیلی را ورق زدن صحنه های عاشورای حسینی برشمرد و بیان کرد: همه باید در جهت تبیین ارزشهای دفاع مقدس و عاشورای حسینی در جامعه تلاش کنند.

وی اظهار داشت: همان طور که سپاه و بسیج توانستند مردم را وارد صحنه های نبرد جبهه حق بر علیه باطل کنند و برای مردم در دفاع مقدس نقش تعیین کنند در وضعیت فعلی حضور معنوی و عاشورایی مردم  برای زنده نگه داشتن فرهنگ و برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب صحنه ها را پر کرده اند و امروز نیز بسیج عمومی و مردم ولایت‌مدار به پشتیبانی از ولایت اجازه نفوذ به دشمن را نمی‌دهند.

سرهنگ صنعتکاران گفت: نهادهای مختلف جامعه باید در تبیین ارزش های دفاع مقدس و انتقال تجربیات هشت سال جنگ نابرابر بر علیه جبهه باطل به نسل های سوم و چهارم انقلاب تلاش کنند و در حفظ روحیه دفاع مقدس در بین ملت بکوشند.

این مقام مسئول ادامه داد: بازگویی و تکرار صحنه های آزادسازی خرمشهر در بخش دیگری از نمایشگاه دفاع مقدس در میناب در واقع زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب و تقارن هفته دفاع با محرم تکرار صحنه عاشورا و جانفشانی های رزمنده ها در پاسداشت ارزش های انقلاب است.

 وی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در استان اشاره کرد و افزود: ما هر سال در هفته گرامی‌داشت دفاع‌مقدس برنامه‌های مهمی را برگزار می‌کنیم و امسال برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین برنامه های اجرایی در شهرستان میناب است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات