به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

سه اکیپ پزشکی به مناطق محروم در شمال سیستان و بلوچستان اعزام شدند

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس سه اکیپ پزشکی به روستاهای شهرستان های نیمروز و هیرمند اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۲۶۴۷۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اضهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سه اکیپ پزشکی به سه روستای چرک و خوشداد از شهرستان نیمروز و ده پیران از شهرستان هیرمند اعزام شدند.

وی افزود: در این طرح بیماران به طور رایگان ویزیت و در صورت احتیاج به دارو، دارو‌های مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

آبسالان با بیان اینکه، پزشکان اعزامی به ۷۲۸ بیمار خدمات ارائه کردند، ادامه داد: بیماران پس از ویزیت رایگان ۱۶ میلیون تومان داروی رایگان دریافت کردند.

وی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت محرومیت زدایی در مناطق محروم خدمات شایانی ارائه کرده است که در این راستا برپایی بیمارستان‌های صحرایی و اعزام تیم‌های پزشکی از جمله این خدمات به شمار می‌رود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس قدرت ایمان و قدرت وحدت ملی خود را ثابت و به رخ جهانیان کشاندند چرا که همچون رزمندگانی در هیچ جای جهان پیدا نمی‌شود.

وی تاکید کرد: عملکرد رزمندگان اسلام نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در هر زمانی باید برای جوانان و نوجوان شرح داده شود تا نسل جوان با رشادت‌ها و دلیرمردی‌های کسانی که مجاهدانه در راه خدا جنگیدند و به پیروزی دست یافتند آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار آبسالان بیان کرد: عزت، اقتدار، امنیت و آسایش امروز ایران تنها با فداکاری و رشادت رزمندگان اسلام حاصل شده است بنابراین باید با الگوگیری از آنان در مسیر حق و حقیقت گام برداشت.
ارسال نظرات