خبرهای داغ:
با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای آبروی محله در شهرستان روانسر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۰۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یادواره شهدا حوزه حضرت زهرا (س) با حضور خانواده سردار شهید حاج حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و سخنرانی حجت اسلام مهدی عزتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر در سالن 9 دی ناحیه روانسر برگزار شد.

 

حجت اسلام  مهدی عزتی در این مراسم با اشاره به فداکاری های شهدا اظهار داشت: اگر امروز در کشور عزت، امنیت و آسایش داریم همه از برکت خون و از خودگذشتگی شهدا است.

 

وی افزود: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا به این درجه رسیدند، اگر بخواهیم در درگاه الهی ارزشمند شویم باید ارزش خودمان را نشان دهیم.

 

عزتی شهدا را از اولین کسانی که به بهشت وارد می شوند معرفی کرد و افزود: شهیدی را سراغ ندارید که قبل شهادت پاک نشده باشد یقینا قبل شهادت پاک شده و به این توفیق نائل شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ادامه داد: همه ما خواهیم مرد و یه یک روزی از این دنیا خواهیم رفت و باید در همه حال آماده بود انجای که اباعبدالله الحسین (ع) شب هنگام وقتی خواب با این بیان چه بسا که من سر بر بالش بگذارم و فرصتی برای بلند شدن نداشته باشم مرگ را اینگونه احساس می کردند انسانی که خدای باشد رنگ و بوی خدای بگیرد همیشه به یاد مرگ است.

 

حجت الاسلام عزتی افزود: چه خوب است انسان وقتی از این دنیا برود به صورت خدا نگا کند و توجه به خدا جلب شود یکی از مقام های شهید «ينظر في وجه الله» شهادت کار هرکسی نیست و قدرتی بزرگ خواهد خواست که در راه خدا فدا شوید

 

وی در ادامه به واقعه کربلا در سال 61 هجری پرداخت.

ارسال نظرات