فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:

نقش زنان و خواهران در هشت سال جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را نقشی فراموش نشدنی توصیف نمود و گفت: نقش زنان و خواهران در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی تشریح و تبیین نشده است
کد خبر: ۸۹۲۶۵۲۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در مراسم یادواره شهدای زن شهرستان قروه که در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های همه اقشار ملت ایران اسلامی بود و تمامی مردم در این پیروزی سهم بسزایی داشتند و در خطوط جبهه حضور فعال مردم و پشتیبانی‌های آنان بی بدیل بوده است.

وی با بیان اینکه نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس قابل وصف نیست، افزود: تاریخ انقلاب اسلامی نمایانگر نقش تعیین کننده زنان و خواهران در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: نقش زنان و خواهران در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی تشریح و تبیین نشده است چرا که نقش خواهران ما در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی بود.

شعبانی ادامه داد: درخشش ۶ هزار و ۴۲۵ زن شهیده در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و ۵ هزار و ۷۳۵ نفر زن رزمنده نمایانگر حضور پررنگ زنان در تاریخ دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: ۵ هزار شهیده رزمنده و ۳ هزار و ۷۵ نفر جانباز زن بالای ۲۵ درصد از افتخاراتی هستند که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار