در مراسم یادواره شهدای سیب و سوران مطرح شد

شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ قیام امام حسین (ع) برای اصلاح امت بود

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران در یادواره شهدای این شهرستان با اشاره به اینکه شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند، گفت: پیام شهدا وحدت است و این پیام باید به آیندگان منتقل شود
کد خبر: ۸۹۲۶۵۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، یادواره شهدا به همت حوزه مقاومت شهید ردانی پور هیدوچ با حضور فرمانده سپاه شهرستان، امام جمعه اهل سنت بخش هیدوچ، مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی، خانواده شهدا و جمعی از مردم و بسیجیان در سوله‌ی ورزشی صالحین این بخش برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران در این مراسم از شهدا به عنوان شناسنامه واقعی ملت ایران یاد کرد و افزود:
شهدا بازوان توانمند انقلاب اسلامی ایران هستند، چون جان خود را در راه خدا و اسلام نثار کردند.
وی با بیان اینکه پیام شهدا وحدت است و این وحدت باید به آیندگان منتقل شود، گفت: دفاع مقدس نتیجه آموزه‌های از قیام کربلا است چرا که عاشورا نماد آزادی است و امام حسین (ع) برای رضای خداوند و احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.
فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران با اشاره به اینکه جهانیان از آزادگی امام حسین سخن می‌گویند، خاطر نشان کرد: حرکت امام حسین (ع) برای اصلاح امت جدش رسول الله بود و ما درس حمایت از مظلومین ومستضعفین را این امام بزرگوار گرفته ایم.
مولوی عبدالرحمن ملازهی امام جمعه اهل سنت بخش هیدوچ گفت: باید قدر دان شهدا، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی باشیم، چون به ما درس شجاعت و ایستادگی را آموخت.
وی بابیان اینکه در دوران جنگ با تمام قوا مقابل دشمن ایستادیم، ادامه داد: ما ملت ایران باید چهار نکته را رعایت کنیم؛ تبعیت از ولایت فقیه، اتحاد، ایمان به خداوند و خدمت جهادی.
امام جمعه اهل سنت بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران گفت: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید: امام حسین (ع) و امام حسن (ع) جوانانی بهشتی هستند و همچنین بیامبرفرمود: ه است حسین ازمن است ومن ازحسین وهرکس می‌خواهد بهشت راببیند، چهره امام حسین (ع) راببیند.
مولو ملازهی با اشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) برای اصلاح امت بود، افزود: ما باید به ذریه پیغمبر خدمت کنیم و آن ذریه حسن وحسین بودند و
یاران امام حسین (ع) ازهمه چیزشان گذشتند و رزمندگان اسلام نیز در هشت سال جنگ تحمیلی از همه چیزشان گذشتند.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خانواده شهید عبدالواحد درزاده، شهید ناصر غلامزهی، شهید عبدالرب پیام و شهید ایوب ایزدخواه تجلیل شد.
ارسال نظرات