خبرهای داغ:
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: 4 هزار نیروی پلیس در قم تمهیدات لازم در حوزه‌هاي ترافیکي، انتظام بخشی و عملیاتی را در ایام محرم بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۶۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صیاد درویشی در حاشیه رونمایی از دستورالعمل حمایت از رابطان امنیتی هیئت‌های مذهبی استان قماظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته نظم و امنیت مراسم مذهبی در قم به ویژه برای روزهای تاسوعا و عاشورا در حوزه‌های ترافیکی، انتظام بخشی و عملیاتی با چهار هزار نیروی پلیس تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه در پیشگیری از جرایم در حوزه‌های درون و برون شهری طی این مدت پلیس قم به وظایف ذاتی خود می‌پردازد، تصریح کرد: ناجا با رویکرد مردم محور و جامعه محور در تلاش است از مشارکت مردمی نیز در تامین امنیت استفاده کند که در راستای نظم و انتظام بخشی به مراسم مذهبی، آموزش 100 نفر از رابطان هیأت‌های مذهبی از مدت‌ها قبل در دستور کار قرار گرفته و این افراد نیز حدود هزار نفر را زیرپوشش مباحث آموزشی قرار داده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: دستورالعمل حمایت از رابطان امنیتی هیئت‌های مذهبی استان قم بر اساس اسناد بالا دستی تدوین و با حضور نمایندگان بخشی از هیأت‌های استان قم و مسؤولان استانی رونمایی شده تا در کنار مردم امنیت مطلوبی را برای ایام ماه محرم در شهر مقدس قم رقم بزنیم.

ارسال نظرات