خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید حسینیان قم خبر داد
فرمانده پایگاه شهید حسینیان با تاکید بر اینکه بیش از 52 هزار نفر در ایستگاه صلواتی این پایگاه اطعام می‌شوند، گفت: توزیع 20 هزار لیوان نوشیدنی پیش‌بینی شده است , در مجموع بیش از 70 هزار نفر در این ایستگاه صلواتی پذیرایی می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۷۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

حیدر دهدشتی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی پایگاه شهید حسینیان در نزدیکی عوارضی قم- تهران اظهار کرد: بیش از 15 سال است که بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج همزمان با دهه اول محرم در این مکان اقدام به فعالیت‌های فرهنگی و پذیرایی از عزاداران حسینی، مسافران و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) می‌کنند.

وی از برپایی نمایشگاه فرهنگی بسیجیان عاشورایی با غرفه‌هایی از جمله ارائه محصولات ایرانی اسلامی، کودک و نوجوان عاشورایی، نرم‌افزارهای اسلامی و خطاطی عاشورایی یاد کرد و گفت: بخش‌های مختلف این نمایشگاه به صورت ویژه مورد استقبال زائران و مسافران قرار گرفته است.

فرمانده پایگاه شهید حسینیان حوزه شهید عابدی قم خاطرنشان کرد: ایجاد حسینیه شهدا با برنامه‌های مختلف از جمله اقامه نماز جماعت، واقعیت مجازی کربلا، مراسم های عزاداری، ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، روایتگری خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی، حلقه معرفت، پخش زنده حرمین کربلا، نمایش کلیپ‌های عاشورایی و پاسخگویی و مشاوره دینی از جمله دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار بسته فرهنگی برای توزیع در میان زائران و مسافران درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: این فعالیت فرهنگی از ششمین روز ماه محرم آغاز شده است و تا روز عاشورا استمرار خواهد داشت.

دهدشتی با تاکید بر اینکه بیش از 52 هزار نفر در ایستگاه صلواتی پایگاه شهید حسینیان حوزه شهید عابدی اطعام می‌شوند، تصریح کرد: توزیع 20 هزار لیوان نوشیدنی در این ایام پیش‌بینی شده است و در مجموع بیش از 70 هزار نفر در این ایستگاه صلواتی پذیرایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 100 نفر از بسیجیان در برپایی این ایستگاه صلواتی مشارکت دارند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با ارائه این خدمات ترویج شعور و فرهنگ حسینی را رقم بزنیم.

فرمانده پایگاه شهید حسینیان حوزه شهید عابدی ضمن تقدیر از مشارکت مجموعه‌های مختلف فرهنگی و خیرین مردمی در راستای برپایی این ایستگاه صلواتی عنوان کرد: این پایگاه مقاومت بسیج در ایام عزاداری و شادی اهل بیت(ع) ویژه برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کند.

ارسال نظرات