شاگردی مکتب حسین (ع) مبارزه با کفر و نفاق است

بعد از هزار 378 سال شاگرد مکتب حسین (ع) کارگاه مبارزه با کفر و نفاق را به خوبی برگزار کرد و نشان داد که شاگرد نخبه کلاس درس حسین(ع) است و در برابر دشمن احساس ضعف نکرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۸۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نخبه که باشی، صداقت داشته باشی، دل به درس بدهی به قول امروزی‌ها سرو گوش‌ت نَجُنبد نیاز به کلاس خصوصی نداری، با همین کتاب‌های دم دستی بدون وجود معلم خصوصی می‌شوی شاگرد زرنگ مدرسه!

کافی است سر کلاس درس حواس‌ت باشه که معلم چی می‌گیه، آخه معلم‌ها دلسوز هستند، وقتی معلمت حسین(ع) باشد که نور علی نور است.

  یک‌هزار 378 سال پیش امام حسین(ع) کارگاه عملی حفظ اسلام و نحوه مقابله با هوای نفس را در کربلا برگزار کرد.

در این کلاس درس، آموخت که اگر لازم شد برای اسلام جانت را هم باید نثار کنی، ممکن است در هنگام شهادت سرت را هم ببرند ولی نباید در قتلگاه احساس ضعف نشان دهی.

بعد از  هزار 378 سال شاگرد مکتب حسین (ع) کارگاه مبارزه با کفر و نفاق را به خوبی برگزار کرد و نشان داد که شاگرد نخبه کلاس درس حسین(ع) است و در برابر دشمن احساس ضعف نکرد.

فاصله تدریس درس شهادت در واقعه عاشورا تا زمان شهادت شهید حججی حدود  هزار 378 سال گذشت ولی تیزهوشی این شهید نشان داد که رسم شاگردی را خوب یاد گرفت... نه کمتر و نه بیشتر همانطور که بود؛ اجرا کرد.

کارگاه شهادت این شهید در سن 25 سالگی، امروز الگویی شد برای عاشقان دلداده به اسلام، برگزاری این کارگاه مشتاقان زیادی دارد، علاقه‌مندانی که دوست دارند که به صورت عملیاتی وارد گود شده و در این آزمون سخت شرکت‌کنند.

نشان دهند که درس عاشقی امام حسین(ع) همچنان مشتاقان زیادی دارد که دوست دارند نخبه این مکتب باشند...

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار