معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزاری یادواره ها ی شهدا هویت بخشی به جامعه کارگری وتجدیدمیثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار،و شهادت است
کد خبر: ۸۹۲۶۶۳۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
عوضعلی فقیری امروز در اولین یادواره شهداء قشر کارگری استان سیستان و بلوچستان گفت: رزمندگان قشر بسیج کارگری از مهمترین و تاثیرگذار‌ترین اقشار در تاریخ ایران بودند که نقش آن‌ها در دوران قبل از انقلاب اسلامی، مبارزه با رژیم پهلوی، بعد از انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ تحمیلی و دوران سازندگی بسیار پررنگ است.
وی بیان کرد:قشر کارگر، کارفرما، کارآفرین و بسیجی به عنوان یکی از موثر‌ترین تاثیر گذارترین اقشار جامعه نام برسد و گفت:کارگران تنها قشری هستند که در همه زمینه‌ها نقش دارند و باید به آن‌ها توجه کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به نقش بی‌بدیل کارگران در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:کارگران در زمان دفاع مقدس با گذشت از جان و مال خود رسالتشان را انجام دادند و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با فعالیت در پشت خط دفاعیاتش کار‌های پشتیبانی سازندگی ایفای نقش می‌کردند.

عوضعلی فقیری بیان کرد:کارگران با ایثارگری‌ها وشهامت خود رشادت‌های بسیاری را به یادگار گذاشتهاند که در این راستا شهدای بسیاری را تقدیم نظام کردند که از ۱۴ هزار شهید قشر کارگری ۳۷ شهید از استان سیستان و بلوچستان است.

این مسئول بیان کرد: شهدا کارگری از افتخارات استان هستند که بی منت وبی ریا در صحنه‌های نبرد حضور داشتند برگزاری این یادواره‌ها هویت بخشی به جامعه کارگری وتجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، و شهادت است.
ارسال نظرات