خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: نقش مادران و همسران شهدا در پيروزي انقلاب و دوران دفاع مقدس نقشي مهم، موثر و تأمل برانگيز بوده تا جايي كه مي توان گفت، اين افراد مربيان نسل هاي بالنده كشور و عامل افتخار آفريني فرزندان و همسران خود در اين عرصه ها بوده اند.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۴۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ سید علی مهاجر در همایش ام وهب های زمان که در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان، برگزار شد، اظهار کرد: جنگ هشت ساله ایران و عراق در حالی در آخرین روز تابستان سال ۵۹ رنگ و بوی رسمی به خود گرفت که صدام خیال می‌کرد تا یک هفته به تهران می‌رسد و می‌تواند به راحتی خوزستان را از ایران جدا کند اما این کشور در همان روزهای اول جنگ، زمینگیر می‌شود و نمی‌تواند وجبی از خاک کشورمان را جدا کند و این حاصل رشادت های شهدای این مرز و بوم است.

وی در ادامه افزود: شهدا اسطوره هايي هستند كه در تاريخ نامشان ثبت شده و بي شك آنها اين افتخار را مديون ايثار و از خودگذشتگي مادران و همسران خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: نقش مادران و همسران شهدا در پيروزي انقلاب و دوران دفاع مقدس نقشي مهم، موثر و تأمل برانگيز بوده تا جايي كه مي توان گفت، اين افراد مربيان نسل هاي بالنده كشور و عامل افتخار آفريني فرزندان و همسران خود در اين عرصه ها بوده اند.

سرهنگ مهاجر اذعان داشت: در این عرصه ای که جنگ سخت تمام شده هنوز هم رزمندگان با پشتیبانی و حضور خود زینب گونه و حسین وار عمل می کنند و خوشا به حال شما مادران و همسران شهدا که این توفیق را پیدا می کنید و همچون ام وهب ها عمل می کنید.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا در این عرصه پیش قراول و روسفید هستید، ابراز کرد: حقا که شجاعت شهید از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی و به‌نکویی انجام داده و به‌عهده داشته است و هم‌چنین، صبوری و تلاش‌های همسران شهدای گرانقدر را که با ایثارگری‌هایشان و هم‌چنین با قبول مسئولیت، سرپرستی و تربیت یادگاران آن عزیزان، دفاع از کشورمان را به‌شایستگی انجام دادند ارج می‌نهیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان بیان داشت: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری‌ جامعه بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها