استاد حوزه و دانشگاه:

مردم ایران هیچ‌گاه در برابر ظلم، مشکلات و ناملایمات سکوت نمی کند

مردم ایران دانش‌آموخته مکتب حضرت سیدالشهداست و هیچ‌گاه در برابر ظلم، مشکلات و ناملایمات سکوت نمی کند.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۴۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاد حوزه و دانشگاه در همایش زنان ایثارگر اسوه های صبر و مقاومت  استان زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: مادران،همسران و دختران شهدا در خصوص آتش به اختیار به جامعه الگو دهند چرا که  این فرمان مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام نظری افزود: بسیج اندیشه است و اگر اندیشه بسیج در میدان باشد، مشکلات حل می شود در سوره فرقان آیه 52 آمده است که "جهاد کبیر"، جهاد علم و گفت و گو است و باید حقایق بیان شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند وما باید پیرو را شهدا باشیم، اظهار داشت: شهدا موجی در جامعه ایجاد می کند، و این امر به خوبی در مراسم شهید حججی دیده می شد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دفاع همچنان باقیست و فرصت استراحت برای ما وجود ندارد، نباید تنها به سردار سلیمانی اکتفا شود بلکه باید کارخانه سردار سلیمانی راه اندازی شود.

حجت الاسلام نظری با اشاره به مادران دختر دارگفت: فرزند دختر موجب می شود که دوازده نعمت به خانه پدری نازل شود و شخصیت بخشیدن به دختر در خانه، جایگاه خانواده و رزق و روزی را افزایش می یابد.

نظری با بیان این‌که بی تفاوتی نسبت به مشکلات و دردهای جامعه مغایر با اهداف و آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن در توطیه نفوذ به ارکان نظام؛ جدایی میان ملت، نظام و رهبری است، به یقین بدخواهان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و روحانیت آگاه و مبارز نیز هستند.

وی بی‌تفاوتی نسبت به حال یکدیگر و وضعیت جامعه را از جمله تبعات نفوذ فرهنگی دشمنان دانست و افزود: اگر بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید داریم، بدان علت است که دشمن تذکر لسانی و انجام این فریضه الهی را در مقابل تحقق اهداف فرهنگی و اعتقادی خود می داند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این‌که مصلحت‌اندیشی و عافیت‌طلبی با اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران منافات دارد، گفت: اگر ملت عافیت‌طلب بودند؛ هیچ‌گاه با نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران همراه نمی‌شدند، مردم ایران دانش‌آموخته مکتب حضرت سیدالشهداست و هیچ‌گاه در برابر ظلم، مشکلات و ناملایمات سکوت نمی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار