فرماندار سمنان تاکید کرد؛

لزوم زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی در جامعه/ تفکر بسیج یک ارزش است

فرماندار سمنان با بیان اینکه تفکر بسیج یک ارزش است؛ بر لزوم زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۵۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست سید عباس دانایی فرماندار سمنان با جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات برگزار شد.

در این نشست سید عباس دانایی فرماندار سمنان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به حماسه‌ها و رشادت‌های بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره شهدا و ایثارگران پرداخت و افزود: فعالیت‌های بسیج در اجرای سیاست‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و سایر حوزه‌ها با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است .

وی با بیان اینکه حضور بسیج در همه عرصه ها برای پیشبرد اقتدار و عزت نظام است، تصریح کرد: گسترش اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی وظیفه اصلی بسیج، برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است  و باید فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی در جامعه زنده بماند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج یک ارزش است و نقش آن در خنثی کردن نقشه ها و حربه های دشمن بسیار موثر و کارساز بوده است، بیان داشت: امروز قدرت بسیج و شکست نا پذیری آن برای همه به ویژه سران استکبار اثبات شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار