خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش:

روحیه انقلابی گری در سر تا سر قیام عاشورا جاریست

حجت الاسلام جاهدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش در جمع کارکنان و بسیجیان گفت : روحیه انقلابی گری و ذلت ناپذیری در سر تا سر قیام عاشورا جاریست .
کد خبر: ۸۹۲۶۶۶۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گالیکش ، صبح امروز حجت الاسلام جاهدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش درمراسم عزادرای اباعبدالحسین (ع) و در جمع کارکنان و بسیجیان اظهار کرد : روحیه انقلابی گری و ذلت ناپذیری در سر تا سر قیام عاشورا جاریست .

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به جای انقلابی گری ، بر اساس ادعا حرف بزنیم مثل کسانی می توانیم باشیم که در زمان خود یک امام را به صلح کشاندند و امام دیگر را تنها گذاشته و به شهادت رساندند. مردم آن زمان پس از شهادت امام حسین (ع) تازه متوجه شدند که پسر سول خدا را فردی فاسق به شهادت رسانده است و این عاقبت ادعایی بودن است .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش گفت : یزید کارش هرزگی ، شراب خواری و ... بود و سیدالشهدا زیر بار سازش نرفت و اسلام را احیاء نمود .

حجت الاسلام جاهدی افزود: عاقبت انقلابی نبودن خفت و خواری است و عاقبت انقلابی گری عاقبت به خیری و زندگی با عزت است . امروز ما می بینیم که چه شوری در بین مردم حاکم است و مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) چه باشکوه برای امام و یارانش گرفته می شود و این عاقبت انقلابی گری است .

وی در ادامه اظهار داشت: در کشور ما کسانی بدنیال سازش با دشمن هستند و می خواهند این تفکر را همگانی نمایند و اگر ما خود را انقلابی بدانیم  نباید  به دنبال سازش با دشمنان انقلاب و اسلام باشیم . آمریکا و متحدانش جز نابودی اسلام و گرفتن دین از ما مسلمانان چیزی نمی خواهند .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش بیان داشت: روحیه ذلت ناپذیری و انقلابی گری در سر تاسر قیام عاشورا جاریست و امام سجاد (ع) می فرمایند : شیعیان انقلابی ما اگر از گرسنگی بمیرند تن به سازش با دشمن نمی دهند .

حجت الاسلام جاهدی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز مدیون خون شهیدانی همچون شهید حججی هستیم که قطعه قطعه می شوند ولی تن به سازش نمی دهند . امام حسین اگر چه از سوی دشمنان تحریم آب شد اما با دشمن سازش ننمود و در برابر دشمن ایستادگی نمود .

انتهای پیام/

خبرنگارخبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها