خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دیدار دانش آموزان و مسئولين گالیکش با خانواده شهدا

مسئولين و دانش آزمون آموزشگاه شهيد علاءالدین به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهيد آرمون ديدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۷۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، آخوند عبدالحمید آرمون امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش  در این دیدار با اشاره به شاخه‌های انحرافی ایجادشده، بر اتحاد و یکپارچگی توصیه کرد و اظهار کرد: همه بايد بدانند كه شیعه و سنی همانند برادر در كنار هم و پشت‌درپشت هم هستند؛ آمریکا و استکباران به دنبال آن هستند که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند و منافع خود را در تفرقه می‌بینند ولی بدانند كه خانواده شهدا آماده‌اند برای حفظ نظام بازهم شهید دهند.

وی خطاب به جوانان يادآور شد: اين انقلاب به‌سادگی به دست نیامده است و با خون جوانان ما آبیاری شده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گالیکش نیز در این دیدار به اجلاسيه 4000 شهید استان گلستان اشاره کرد و گفت: حدود 600 نفر از شهدای گلستان از برادران اهل سنت هستند و بی‌تردید، وحدت باعث پیروزی ما بر دشمن شد.

سرگرد احمد کوهستانی اظهار داشت: سعي دشمن بر آن است تا با ايجاد گروه‌های انحرافی، در بين برادران شیعه و سني دشمن ایجاد كند.

وی افزود: در شبکه‌های انحرافی ماهواره به اهل سنت توهین می‌کنند که قابل‌قبول نیست.

کوهستانی گفت: وظيفه ما بود تا در هفته دفاع مقدس در دیدار خانواده محترم شهدا ياد آن‌ها را گرامی بداريم؛ ما به خانواده شهدا نیاز داریم و خانواده شهدا نشان داده‌اند پای همه جور فداکاری و ازجان‌گذشتگی هستند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گالیکش بیان داشت: دشمن دنبال جنگ نیابتی هستند و داعش افرادی هستند خون‌خوار که توسط آمریکا و اسراییل استخدام شدند و به‌جای اینکه خودشان درگیر شوند با تجهیز گروه‌هایي علیه کشورهای اسلامی اقدام می‌کنند.

وی افزود: کدام فرهنگ و دین سربریدن زنده‌زنده اسیر را قبول دارد، این کار حرام است و نشان می‌دهد این افراد مسلمان نیستند.

انتهای پیام/

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها