خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: اگر امروز دائما رییس جمهور آمریکا نام کشور ما را می برد این نشانه ی ترس اوست و نشان دهنده ی این است که انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی با عزت ایستاده است.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۷۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با ایام گرامیداشت دفاع مقدس مراسم رژه  نیروهای بسیجی آیسک با حضور جمع زیادی از مسوولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان ،بسیجیان ،جانبازان ،آزادگان و اقشار مختلف مردم شهید پرور این شهر برگزار شد.

 در این مراسم که عصر چهارشنبه 5 مهرماه در ششمین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با سالروز شکست حصر آبادان در خیابان امام خمینی آیسک برگزارشد نیروهای جان برکف بسیجی توان نظامی و دفاعی و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه فردوس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم  به تشییع با شکوه پیکر پاک شهید حججی اشاره کرد و افزود: اخلاص، ولایت مداری و پاکی  این شهید بود که او را آنقدر عزیز کرد که شخص اول جهان اسلام یعنی رهبر انقلابی  بر کنار پیکر او حاضر می شود و او را رویش انقلاب مطرح می کند.

 وی افزود: امروز دانش آموزان ما با تاسی از قاسم بن الحسن و شهیدانی چون فهمیده در راه ایثار و شهادت قدم می نهند.

 وی افزود: عزت و امنیت  امروز خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

 سخنران جلسه ادامه داد: اگر امروز دائما رییس جمهور آمریکا نام کشور ما را می برد این نشانه ی ترس اوست و نشان دهنده ی این است که انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی با عزت ایستاده است.

 وی در بخش از سخنانش با اشاره به این موضوع که تا ولایت نبود اسلام کامل نمیشد بر وحدت و پشتیبانی از ولی فقیه تاکید کرد.

 وی در ادامه به جنگ های مختلف در تاریخ اشاره کرد و گفت: در این جنگ ها ما قسمت های مختلفی از کشور خود را از دست دادیم اما در طول 8 سال دفاع مقدس حتی یک وجب از این خاک را به دشمن واگذار نکردیم. و این مفهوم عزت و افتخار آفرینی است.

 وی تصریح کرد :امروز ولایت فقیه، وحدت، مدافعان حرم، موشک های دوربرد و نقطه زن ما مولفه های قدرت ما است و ما در جهان با ایثار و شهادت می شناسند.

 وی یکی از دلایل دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران را کوتاه شدن دستشان از غارت ایران بعد از انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند که انقلاب اسلامی سیلی محکمی به صورت آنان زد و ما هم هرگز اجازه نخواهیم داد در این مملکت نفوذ پیدا کنند.

 وی از حضور برخی حامیان فتنه در برخی مناصب انتقاد کرد و افزود: از روسای سه قوه می خواهیم نفوذ ناپذیری مردم را الگو قرار داده و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

 گفتنی است، در این مراسم یگان های مستقر در میدان شامل گروه موزیک ، گردان الی بیت المقدس ۳۰۲،بسیج دانش آموزی ، تیم اسکیت، تیم کاراته، گروه های حماسی گردان امام حسین، شهید نادمی بغداده ،شادروان خراسانی آیسک،صالحین ثامن ویگان های موتوری از جلو جایگاه رژه رفتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها