مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:
اولین خاصیت محبت اهل بیت در دنیا زهد است بنابراین زاهد کسی است که هیچگونه تعلقی به دنیای مادی نداشته باشد.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: طبق روایتی از پیامبرگرامی اسلام هر کس ذره ای محبت اهل بیت(ع) در قلب او باشد و آنها را در تمام مراحل زندگی الگوی خود سازد خداوند ده خاصیت و مراتب در دنیا و آخرت به آن شخص عطا خواهد نمود.

حجت الإسلام عباس رجبی افزود: اولین خاصیت محبت اهل بیت در دنیا زهد است بنابراین زاهد کسی است که هیچگونه تعلقی به دنیای مادی نداشته باشد.

وی طبق روایت سه ویژگی خانه وسیع، مرکب خوب و همسر صالح را مایه سعادت یک مرد دانست و اظهار داشت: شهید محسن حججی دارای این سه خصوصیت بود و تعلقی به دنیای مادی نداشت بنابراین ارادت به اهل بیت(ع) بویژه به حضرت زینب(س) باعث شد تا سر مبارک خویش را در این راه نثار کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با توجه به نهیب های حضرت زینب(س) در روز عاشورا خطاب به عمرصد تصریح کرد: عمرصد حافظ کل و معلم قرآن کریم بود که بخاطر تعلقات دنیوی و تصاحب ملک ری دستور قتل حضرت ابا عبدالله(ع) را صادر کرد.

رجبی با اشاره به اینکه شهید حججی نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب است، اظهار داشت: قرآن کریم دنیا را به آب تشبیه می کند گفتنی است اگر آب زیاد باشد خاصیت ویرانگری دارد بنابراین اگر قلیل، طیب و طاهر باشد نجات دهنده است.

گفتنی است، همزمان با ششم محرم مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش با حضور کارکنان و سربازان در محل نمازخانه سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

ارسال نظرات